the-reverzer Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is De Snap map volgt nog De snap map: McDonald SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Ja dus? Een container waar Mc Donald op staat.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Ja dus? Een container waar Mc Donald op staat.... Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is knipoog.gif lezen is o zo moeilijk hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) BURGER KING FTW!! Bij Rockstar hebben ze helemaal gelijk, alleen ik mis die S aan het eind. Bewerkt: 16 december 2008 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-reverzer Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 BURGER KING FTW!!Bij Rockstar hebben ze helemaal gelijk, alleen ik mis die S aan het eind. die denk je er dan zelf maar bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Er zijn talloze mensen die McDonald enzo heten. Verder zit er geen rotzooi in die containers maar grind voor het asfalt. Fail Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Zou die telefoonnummer werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 het kan ook gewoon een schots bedrijf zijn maar leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Vind me nu niet stom ofzo maar ik heb in het Amerikaanse Telefoonboek dat nummer opgezocht. Het is eigendom van Donald's Trash Pickup Slogan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMP3 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Vind me nu niet stom ofzo maar ik heb in het Amerikaanse Telefoonboekdat nummer opgezocht. Het is eigendom van Donald's Trash Pickup Slogan: lijkt me sterk, aangezien de area code 555 niet in het echt bestaat, daarom wordt deze altijd in films en spellen gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Zou die telefoonnummer werken. Waarom probeer je t niet gewoon zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Dit bewijst dus dat Mcdonalds eten afval is De Snap map volgt nog De snap map: McDonald SnapMap Ha ha ha, ik heb ineens geen trek meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Er zijn talloze mensen die McDonald enzo heten. Verder zit er geen rotzooi in die containers maar grind voor het asfalt.Fail Ja, maar waarom zou R* dat dan in het spel stoppen, als mensen er toch niet bij zouden denken dat het McDonalds is. Ik vind jouw reactie eerlijk gezegd een.. EpicFail Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Inderdaad zoals in andere reacties hierboven staat; MC Donald is een normale Engels/Amerikaanse naam zoals wij hier: Jansen en De Vries hebben bijvoorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Grappig! Misschien zijn de burgers daar taai genoeg om een weg van te bouwen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.