Jump to content

Wrong of right


Fiegel5

Recommended Posts

Ik schaam me dood dat ik dit moet posten, maar ik verlies die badaap telkens bij Wrong is Right. Simpel omdat ik gewoon niet kan rijden. Zelfs met de auto waar ik altijd in rijd niet :7 . Echt héél irriterend. Iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan best een snelle auto nemen, zoals de Comet, Turismo of SuperGT om Minkov te achtervolgen. Ook heb je best een goede voorraad aan ammunitie van de SMG zodat je niet zonder geraakt als je op hem moet schieten. Verder kan ik je gewoon als tip geven om af en toe op je map te kijken waar Minkov op dat moment is en telkens de snelste weg zoekt om tot bij hem te geraken. Veel succes. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan best een snelle auto nemen, zoals de Comet, Turismo of SuperGT om Minkov te achtervolgen. Ook heb je best een goede voorraad aan ammunitie van de SMG zodat je niet zonder geraakt als je op hem moet schieten. Verder kan ik je gewoon als tip geven om af en toe op je map te kijken waar Minkov op dat moment is en telkens de snelste weg zoekt om tot bij hem te geraken. Veel succes. :7

Maar dan slip ik, en dan hang ik als kerstversiering aan een lantarenpaal, of ik lig ergens voor pampes in een kinderwagen van een oud omaatje.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt overduidelijk gewoon aan jouw manier van rijden. Ik kon hem namelijk perfect bijhouden zonder enige moeite en als je wat meer oefent met het rijden van snelle auto's dan denk ik dat ook jij het uiteindelijk wel zult halen. Neem in ieder geval zoals al is gezegd een wagen die snel en lekker rijdt, dan denk ik aan een Comet en/of een andere wagen die volgens jou een goede wegligging heeft en lekker kan scheuren. Gewoon wat oefenen dus met de door jou gekozen auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...