Flashingdemon666 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Het duurt natuurlijk niet zo lang meer tot kerst en ik heb daarom al snel een nieuwe signature gemaakt. Alleen mijn avatar past daar niet goed bij. En ik zie rond deze tijd ook steeds vaker mensen die een kerstmutsje renderen en op hun avatar zetten. (zie o.a. _Koe_Mzungu en Basssss) Dat zou ik ook graag op mijn avatar willen hebben. Type: Avatar aanpassen Stijl: Kerst Grootte: Zoals die nu is Afbeelding: Tekst: Geen, die er nu op staat vind ik goed genoeg. Rand: Nope. Kleuren: Als het kan die gele kleuren vervangen door blauwe kleuren. Render (optioneel): Extra (optioneel): Alleen een kerst mutsje op het poppetje in de tank en als het kan ook nog de kleuren aapassen zoals bij de kleuren staat aangegeven. Het hoeft niet helemaal perfect te passen zolang het er maar leuk uit ziet.
TomHagen Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb hem bewerkt, hopelijk zijn de kleuren blauw goed. Directe link: http://img514.imageshack.us/img514/3122/wa...kerstavaoh1.png
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Heel erg bedankt TomHagen! _O_ _O_ Hij is prachtig!
Recommended Posts