Jump to content
Joriz

Uitslag Vijf jaar GTAGames.nl actie

gallery_1_5_14729.png
Het is zo ver, de uitslag van de Vijf jaar GTAGames.nl actie is er. In totaal zijn er dan 100 inzendingen ontvangen. Gemiddeld hadden de inzenders 5,8 van de 10 antwoorden goed. In de prijzenpakketten zitten onder andere de volgende fantastische prijzen: GTAGames.nl T-shirts, GTAGames.nl muismatten, GTAGames.nl stickervellen, Grand Theft Auto IV nummerplaten, Grand Theft Auto IV stickers, Grand Theft Auto IV baggle bags, Vice City Stories strandballen, Vice City Stories servetten en Bioshock T-shirts.

:dans: Hoofdprijzen :dans:
Eerste prijs: Jay;
Tweede prijs: Ferre
Derde prijs: Visser23
Vierde prijs: Ymosky & Vijfde prijs: Blastov

Troostprijzen
Wesley_GTA .Whoopdidoo. Rivel TomHagen GTA-Freak2

Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de Vijf jaar GTAGames.nl actie vind je hier!.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurt want binnen enkele maanden is weer een coole actie met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik heb mijn pakketje binnen :)

• 2 Grote GTA IV stickers
  • GTAGames stickervel
  • GTA San Andreas stickervel
  • GTA Vice City Stories servet
  • 2 Bullworth stickers
  • Muismat GTAGames
  • 2 GTA IV zakken
  • Brief van Joriz :puh:

Erg leuk dat zo'n website dit doet. Joriz, bedankt!

Wat voor stickers zou GTAgames hebben :puh: ? En wat stond er precies in die brief? Begon het ook met :''Beste Visser23.......''

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een GTAGames sticker heeft een GTA IV plaatje erop. Niko die schiet. Er staat 'gtagames.nl' op in geel/oranje letters. Ik heb er nu nog 11 over (ook van vorige actie :puh: ). En die brief begon met 'hallo'. Voor de geïnteresseerden :7

Leuk, Forumkerstman :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kreeg mijn pakketje net binnen. :)

• GTAgames T-shirt
  • GTA Vice City Stories strandbal
  • GTAgames stickervel (4 stickers)
  • Twee GTA IV broodzakjes
  • Twee GTA IV stickers
  • Canis Canem Edit Bullworth Academy sticker
  • Twee GTA VCS servetjes

Bedankt voor de snelle levering! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kreeg mijn pakketje net binnen. :)

• GTAgames T-shirt
  • GTA Vice City Stories strandbal
  • GTAgames stickervel (4 stickers)
  • Twee GTA IV broodzakjes
  • Twee GTA IV stickers
  • Canis Canem Edit Bullworth Academy sticker
  • Twee GTA VCS servetjes

Bedankt voor de snelle levering! :D

Inderdaad érg snel. Ik heb mijn troostprijs ook al binnen. Ben er blij mee :)

Danku GTAGames.nl !

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een GTAGames sticker heeft een GTA IV plaatje erop. Niko die schiet. Er staat 'gtagames.nl' op in geel/oranje letters. Ik heb er nu nog 11 over (ook van vorige actie :puh: ). En die brief begon met 'hallo'. Voor de geïnteresseerden :7

Was ie handgeschreven? Dan is het pas echt exlusief! :puh: Stond er ook een handtekening onderaan? :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jarno, jij hebt ook een forum right? Nou, als jij het nou allemaal zo goed weet, geef jij toch lekker zelf een paar keer IV weg met een quiz. Of nee, wacht, dat kan helemaal niet, WANT JE VERDIEN GEEN GELD MET JE FORUM. Zo is dat hier op gtagames.nl precies hetzelfde. Want als jij 10 keer IV uit eigen zak moet betalen, doe je dat toch ook niet. (als je dat wel doet ben je gek)

We hebben vaak genoeg echte prijzen weggeven (spel naar keuze op Steam). Zelfs nog GTAIV en Left4Dead weggeven bij een wedstrijd. En jawel, met Google Ads verdien je geld (en dat heeft GTAForum.nl). Blijkbaar heb je FireFox + AdBlock Plus zodat je ze niet ziet.

Wat een klassiek voorbeeld van een vieze diss. :dans:

Anyway, gefelicteerd winnaars. Toch grappig dat Blastov altijd uit zijn winterslaap ontwaakt wanneer er een actie is en er met een prijs vandoor gaat. :schater:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jullie kregen hem allemaal snel binnen zeg. Ik wil hem ook! Zouden ze morgen al in België geraken?

De pakketjes/post naar België zijn verzonden als Priority post en het verzenden hiervan duurt 2 a 3 dagen. Voor de winnaars die in België wonen zullen de prijzen dus morgen of overmorgen aankomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...