Jump to content

Ondanks installatie Patch GTA IV toch nog traag


oesewoes

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb nadat ik de installatie van GTA IV op mijn PC had uitgevoerd en vervolgens een nogal traag spel ondervond regelmatig op deze site gezocht naar eventuele adviezen.

Ik heb de NVIDIA driver geupdate, wat een positief effect had op het beeld (schaduwen etc.), echter het spel bleef traag. Mijn hoop was gevestigd op de patch van Rockstar. Deze heb ik ook geinstalleerd. Het spel reageert iets sneller, maar nog steeds vrij traag. Op dit moment is er even niks te verbeteren naar mijn idee. Ook het spel spelen/starten met Safe Mode blijft een traag spel. Wellicht dat ik aan een nieuwe grafische kaart toe ben,maar ik heb geen idee, of de traagheid van het spel wel aan mijn grafische kaart ligt. Hopelijk is er iemand die mij kan adviseren.

Ik heb de volgende configuratie c.q. onderdelen:

Windows XP service pack 3 (32 bits)

Processor: Intel Pentium D CPU 2.80 Ghz

Geheugen: 2 Gigabyte (beschikbaar 1.4 Gigabyte)

Grafische Kaart: NVIDIA GEForce 7300 LE 512 MB geheugen, versie driver: 6.14.11.8084

Wat DirectX en Micorsoft .NET Framework betreft voldoet deze aan de gestelde eisen. Daarnst nog aangemeld aan Rockstar Games Social Club en Games for Windows Live.

Ik zie graag een reactie teneinde mijn spel wat flitsender te krijgen als nu.

Greetsz,

Oesewoes

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV Patch helpt niet veel.

Je processor is oud

Je videokaart is prut

:)

Kijk hier in dit topic om IV toch iets sneller te maken etc:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=384473&st=0

Onthoud om de nieuwste (en mogelijk gemodde) drivers te gebruiken. Wel eerst alle drivers verwijderen met Driver sweeper.

(alle nVidia drivers verwijderen in Windows, reboot in safe mode en gebruik drivercleaner om ALLE nVidia crap te deleten, reboot in normale Windows en installeer de nieuwste driver).

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...