Jump to content

Nieuwe Gta Ps3 exclusive bevestigt


frankyyguy

Recommended Posts

vandaag kwam ik een een site tegen waaring er werd bevestigt dat de mogelijke nieuwe gta Ps3 exclusive zal worden.

Zou dit werkelijk waar zijn zoals vermeld wordt op de site?

Natuurlijk hoeft deze niet persee ps3 exclusive te blijven aangezien dit ook niet het geval was bij de voorgaande gta's voor de ps2, maar

Voor meer over dit onderwerp, klik dan hier

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

serieus, dat je dat gelooft.

Hoe groot is de kans dat dit gebeurt? het gebeurt alleen als sony met een zak van 100 miljoen euro bij hun aan tafel komt staan, waarom zouden ze dit uberhaupt doen? ze lopen veel kosten mis en meer spelers hebben het spel op de xbox dan op de ps3.

En heb je de datum gezien? 14 november 2005.

Het is duidelijk dat je alleen naar de titel hebt gekeken want anders had je de datum en ook de laatste regel gelezen, waarin word gevraagd of men geduld heeft aangezien de ps3 bijna word gelaunchd

Link to comment
Delen op andere websites

Laat me niet lachen, kijk naar die bron: PS3 Vault. :schater: Is dus nep. Pas als een neutrale game site iets meldt, geloof ik het, maar voor de rest: BULLSHIT!

:Y

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Als dit vertrouwd is: HAHAHAHAHAHA Xboxers, jullie met jullie zielige DLC, Wij krijgen een hele GTA Game exclusive (in het begin dan :puh: )

:D :D

vin je je zelf niet een beetje zielig ??

ahahahahahhaahha

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we eerlijk zijn: dit artikel stamt af van het stenen tijdperk. Het is misschien mogelijk dat er plannen zijn voor een volgende GTA, maar als je alleen kijkt naar de datum van het bericht zelf. Men ziet ook dat dit geen vertrouwelijke websites zijn! Website's zoals IGN & Gametrailers zijn volgens mij redelijk betrouwbaar als het op deze informatie aankomt, maar dit neemt niet weg dat er geen fanboys aanwezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...