ttaa Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 ik heb mp3 bestanden in de map user music gezet, zo'n 50 nummers. Als ik dan naar indepence fm luister in gta 4, dan hoor ik alleen maar gepraat? niet mijn nummers hoe zorg ik ervoor dat ik hem werkend krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Gewoon even een Quick of Complete Scan doen. Dit kan je doen door naar het pauzemenu te gaan, daar naar Audio te gaan en op die scans te klikken. Je kan ook de Automatische Scan aanzetten, dan zal het spel bij elke keer dat je het spel start een scan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta3en Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 en wil je het gepraat niet,verander dan in de instellingen bij independence radio=>sequential, zo hoor je alleen jouw muziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Als je bijvoorbeeld morgen nog een liedje erop zet, dan weer scannen. PS: Het heet Independence FM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.