timdedarter Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Hoi gtagames Als ik in San Francisco zo'n auto uit die showroom pak en als ik hem dan laat tunnen bij een garage dan krijg ik een bug hebben jullie ook dit probleem? Bewerkt: 16 december 2008 door timdedarter Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Waarschijnlijk heb je verkeerd gemod, of die auto kan niet getuned worden. Reageren
timdedarter Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Waarschijnlijk heb je verkeerd gemod, of die auto kan niet getuned worden. oke ik heb net gta sa opnieuw geinstalleerd plus de automatische cleo installer wat moet ik nu met de files doen van bc7mod?? nog steeds de bug heb het nu anders geprobeerd en de bug blijft!! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Oke, ik heb de BC7 mod niet. Maar: Als een auto gemod is, en je gaat het tunen. Dan loopt het spel vast, want je hebt bij sommige auto's die je download geen tuningparts. Dus zal je het maar zonder tuningparts moeten doen, wel kan je Nitro, Hydraulic's, en andere Color kunnen aanbrengen, maar je hebt ook auto mods die wel te tunen zijn. Maar dan moet je weer de tuningparts installeren. Bewerkt: 16 december 2008 door GTA Haas Reageren
Beagle Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 De BC7 Mod: 1. Je download de BC7Mod hier (Druk op "Download Bestand"). 2. Ga in de map "BC7Mod-Files" en kopieer de map "Cleo" naar je GTA:SA map. 3. Open de map "GTA:San Andreas" (In de map "BC7Mod-Files") en kopieer de hele inhoud weer naar je GTA:SA map. De rede van een vastloper en hoe je dit kan fixen: Je hebt waarschijnlijk die auto gemod, en probeert het dan te tunen. Bij sommige kan dit, bij sommige ook niet. De rede dat het vastloopt bij een bepaalde auto is dat hij een bepaalde "Dummy" niet kan vinden. Als er in "Carmods.dat" staat dat deze auto een spoiler kan hebben, komt dat in het menutje van "Tunen". Hij denkt dus dat er een spoiler op kan. Hij zoekt dan in het model naar een bepaalde dummy die "Spoiler" heet, zodat SA weet waar de spoiler moet zitten. Als SA deze dummy niet kan vinden, loopt SA vast. Want dan weet hij niet waar die de Spoiler neer moet zetten. Oplossing 1: Download GMax. Installeer Kam Scripts. Importeer de gewenste auto DFF in GMax. Nu, kopieer je een bestaande dummy door rechtsklik > Clone te drukken. Nu, hernoem je deze dummy naar de gewenste Tuningpart. Om de naam te weten, moet je de orginele DFF importeren. Nu exporteer je het weer. Vraag voor meer info als nodig is. Oplossing 2: Open het bestandje "Carmods.dat" met kladblok en zoek de gewenste auto op. Verwijder de hele zin. Nu word je auto niet meer toegelaten in de transfender . Gmax: Klik Kam Scripts: Klik BC7 Mod: Klik Kladblok: Nee man, die zit standaard op je computer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.