Jump to content

Kom niet meer verder!


sqarepants

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik zit met een probleem. Als ik Escuela of the Streets doe (1e missie van Escuela) dan moet je die drugsdealer achtervolgen.

Dat lukt allemaal geweldig maar als ik bij het ''Eindpunt'' ben doet de bestuurder helemaal niks. Hij rijdt niet weg of stapt niet uit zijn auto.

Ik parkeer voor zijn auto , naast zijn auto , achter zijn auto..

De enigste manier om hier beweging uit te krijgen is om zijn auto te rammen (Car has been Damaged)

Of om hem te doden (Car has been damaged , Wtf?).

Heeft iemand hier ook problemen of ervaring mee?

Tsja , helaas kan je geen savegame wisselen om te kijken of het jullie lukt.

Ik hoop dat jullie hiermee genoeg weten!

Joris.

Mijn PC:

Manufacturer:

FUJITSU SIEMENS

Processor:

Intel® Celeron® D CPU 3.33GHz, ~3.3GHz (Single Core)

Memory:

1534MB RAM

Hard Drive:

616 GB Total

Video Card:

NVIDIA GeForce 8400 GS

Operating System:

Windows Vista™ Home Basic (6.0, Build 6000) (6000.vista_gdr.071023-1545)

Overigens werkt GTA IV Gewoon. Natuurlijk wel met een kleine lag , maar dat wordt opgelost met een nieuwe Processor + Vid kaart!.

Bewerkt: door sqarepants
Link to comment
Delen op andere websites

Rijd je wel in de marker (het gele pijltje) achter hem? Want normaal zal er een cut scene starten van zodra je in de marker loopt.

Er staat dus geeneens een marker.

Wel een blauwe boven de auto , omdat je die moet volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rijd je wel in de marker (het gele pijltje) achter hem? Want normaal zal er een cut scene starten van zodra je in de marker loopt.

Er staat dus geeneens een marker.

Wel een blauwe boven de auto , omdat je die moet volgen.

dat is vreemd misscien moet je es een keertje proberen om wat achter de auto rond te rijden misscien dat de cutscene dan wel begint.

Link to comment
Delen op andere websites

Rijd je wel in de marker (het gele pijltje) achter hem? Want normaal zal er een cut scene starten van zodra je in de marker loopt.

Er staat dus geeneens een marker.

Wel een blauwe boven de auto , omdat je die moet volgen.

dat is vreemd misscien moet je es een keertje proberen om wat achter de auto rond te rijden misscien dat de cutscene dan wel begint.

Ik heb langzaam naar hem toegereden , op youtube even gekeken naar de video walktrough hoe het zou moeten gaan.. Ik probeer even wat andere mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Loop even rondjes om de auto, of rijd even door door de buurt heen. Het kan zijn dat de marker niet spawnt.. Probeer dat even, werkt dat niet dan zul je opnieuw moeten beginnen..

Ik zal wel even een rondje maken..

om nou 28 missies overnieuw te doen zit ik niet zo op te wachten..

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch alleen die missie opnieuw doen? Ik had laatst een vergelijkbaar geval, waarin een busje niet stopte, waar dat wel moest (die persoon bleef steeds gas geven en daardoor bleef de auto spinnen :duh: ) Toen heb ik de missie ook opnieuw gedaan en toen deed ie het wel.

Als een missie mislukt is dan kun je die missie via de telfoon weer meteen opnieuw doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch alleen die missie opnieuw doen? Ik had laatst een vergelijkbaar geval, waarin een busje niet stopte, waar dat wel moest (die persoon bleef steeds gas geven en daardoor bleef de auto spinnen :duh: ) Toen heb ik de missie ook opnieuw gedaan en toen deed ie het wel.

Als een missie mislukt is dan kun je die missie via de telfoon weer meteen opnieuw doen.

Ik heb deze missie al 4 keer overnieuw heb gedaan (Aanvullig: 1x telefoon 3x Naar manny gereden).

Ik ga nu proberen om de marker te laten spawnen..

BUG PICS:

c7e4289ba8123c0c15f31070c0779d139a527fe7.jpg

84e01243e33b21c71f04497244cdbb93cd8bc66a.jpg

e0468d33018b5206a985665f6c281f90c6164298.jpg

Bij deze laatste foto kan je zien dat er geen marker te bekennen is.

f49ab3cd50f05231252470de425c30602899f830.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit irritante probleem ook, en niets helpt! Ik heb de legale versie en ik heb hem ook voor de PC.

ik heb het in het begin als ik bij de dealer aankomt. na de cutscene wilt die niet weg rijden. ik heb al van alles geprobeerd ondere andere op lage grafische te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de foto's even bekeken van je, sqarepants, en nu ik de auto en de locatie zie herinner ik me die missie gelukkig ook. Het probleem is dat je auto te dicht op de Stallion staat. Bij dat blauw-rood-neon winkeltje (of een stukje verder naar achteren) zou een geel pijltje moeten verschijnen waar je moet parkeren. Wellicht is het probleem dat je op een bepaald moment te dicht achter de Stallion zat (minimaal 2 autolengtes is nodig om goed achter 'm te blijven) op 't laatste moment. De man van de Stallion zal dan naar binnen moeten rennen waar hij en nog een paar ventjes op je staan te wachten en je maar wat graag dood willen hebben.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de foto's even bekeken van je, sqarepants, en nu ik de auto en de locatie zie herinner ik me die missie gelukkig ook. Het probleem is dat je auto te dicht op de Stallion staat. Bij dat blauw-rood-neon winkeltje (of een stukje verder naar achteren) zou een geel pijltje moeten verschijnen waar je moet parkeren. Wellicht is het probleem dat je op een bepaald moment te dicht achter de Stallion zat (minimaal 2 autolengtes is nodig om goed achter 'm te blijven) op 't laatste moment. De man van de Stallion zal dan naar binnen moeten rennen waar hij en nog een paar ventjes op je staan te wachten en je maar wat graag dood willen hebben.

Succes!

Maar sqarepants zit wel 3 autolengstes achter hem! Ik had geen auto's voor me, maar ik zat echt ver achter hem, en hij blijft zitten! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...