NickOwnage Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb dit ook gehad, ik ben naar Load gegaan ik ben de missie opnieuw begonnen nog niet.. Daarna Game opnieuw gestart toen deed ie het wel. Maar heb hem al gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik weet dat het dubbelpost is, maar heeft iemand een fix/idee? Ik wil graag door met GTA IV uitspelen! Rij tot maximaal 4 straten alle hoekjes en gaatje eens door dan heb je het wel , had hetzelfde probleempie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik weet dat het dubbelpost is, maar heeft iemand een fix/idee? Ik wil graag door met GTA IV uitspelen! Rij tot maximaal 4 straten alle hoekjes en gaatje eens door dan heb je het wel , had hetzelfde probleempie Had je het probleem op de PC, zo ja kun je nog een filmpje maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sqarepants Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik weet dat het dubbelpost is, maar heeft iemand een fix/idee? Ik wil graag door met GTA IV uitspelen! Ik wil ook graag IV uitspelen , denk toch maar even een mailtje maken voor Rockstar.. Gelukkig zijn wij niet de enigste Games for Windows live GTA Forums.com Bewerkt: 30 december 2008 door sqarepants Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sqarepants Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Ik heb op een of andere reden de missie nu WEL kunnen halen.. Toen ik de marker zag , juichde ik alsof mn leven er vanaf hing.. Eenmaal binnengekomen , Werd ik de pleuris ingeschoten.. Bedankt voor jullie hulp! (Slotje niet nodig , kan hulp betekenen aan andere posters) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik weet dat dit al een oud topic is,maar hetzelfde probleem heb ik nu ook,de tips die in dit topic staan werken allemaal niet! iemand nog andere ideeën??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sqarepants Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik weet dat dit al een oud topic is,maar hetzelfde probleem heb ik nu ook,de tips die in dit topic staan werken allemaal niet!iemand nog andere ideeën??? Even een paar vraagjes: 1. Wat voor een PC Heb je? (Videokaart CPU etc..) 2. Heb je zelf GTA IV Gekocht? 3. Hoelang speel je al ongeveer? 4. Hoelang heb je al deze bug? Bij mij hielp het om de CD er een paar keer uit en in te halen, Bijvoorbeeld CD UIT-IN , Missie , en ga zo maar door. Ik had last van deze bug zo'n 3 weken. Succes, Sqarepants Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik weet dat dit al een oud topic is,maar hetzelfde probleem heb ik nu ook,de tips die in dit topic staan werken allemaal niet!iemand nog andere ideeën??? Even een paar vraagjes: 1. Wat voor een PC Heb je? (Videokaart CPU etc..) 2. Heb je zelf GTA IV Gekocht? 3. Hoelang speel je al ongeveer? 4. Hoelang heb je al deze bug? Bij mij hielp het om de CD er een paar keer uit en in te halen, Bijvoorbeeld CD UIT-IN , Missie , en ga zo maar door. Ik had last van deze bug zo'n 3 weken. Succes, Sqarepants Een ATI videokaart 512 MB 3,2 GHZ Windows XP 4 GB ram Pentium 4 DirectX 10 500 GB vrije schijf ruimte Ik heb GTA IV zelf gekocht voor €45 bij de Bart Smit. Ik speel pas een paar dagen maar heb het spel zeker al 2 weken. De bug heb ik sinds gisteravond! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sqarepants Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik weet dat dit al een oud topic is,maar hetzelfde probleem heb ik nu ook,de tips die in dit topic staan werken allemaal niet!iemand nog andere ideeën??? Even een paar vraagjes: 1. Wat voor een PC Heb je? (Videokaart CPU etc..) 2. Heb je zelf GTA IV Gekocht? 3. Hoelang speel je al ongeveer? 4. Hoelang heb je al deze bug? Bij mij hielp het om de CD er een paar keer uit en in te halen, Bijvoorbeeld CD UIT-IN , Missie , en ga zo maar door. Ik had last van deze bug zo'n 3 weken. Succes, Sqarepants Een ATI videokaart 512 MB 3,2 GHZ Windows XP 4 GB ram Pentium 4 DirectX 10 500 GB vrije schijf ruimte Ik heb GTA IV zelf gekocht voor €45 bij de Bart Smit. Ik speel pas een paar dagen maar heb het spel zeker al 2 weken. De bug heb ik sinds gisteravond! PC Specs zien er goed uit , Maar het probleem licht dus zelf aan het spel. Probeer ondertussen even vriendschap te verbeteren met Michelle , Roman of Little jacob. Probeer af en toe dan de missie. Rij gewoon netjes door de straten, En op de plek des onheils anders hem even op Het pauze menu zetten. Het kan zo zijn dat de ''Marker'' Waarmee je ''Officieel'' naar binnen mag nog niet is gespawned. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ik weet dat dit al een oud topic is,maar hetzelfde probleem heb ik nu ook,de tips die in dit topic staan werken allemaal niet!iemand nog andere ideeën??? Even een paar vraagjes: 1. Wat voor een PC Heb je? (Videokaart CPU etc..) 2. Heb je zelf GTA IV Gekocht? 3. Hoelang speel je al ongeveer? 4. Hoelang heb je al deze bug? Bij mij hielp het om de CD er een paar keer uit en in te halen, Bijvoorbeeld CD UIT-IN , Missie , en ga zo maar door. Ik had last van deze bug zo'n 3 weken. Succes, Sqarepants Een ATI videokaart 512 MB 3,2 GHZ Windows XP 4 GB ram Pentium 4 DirectX 10 500 GB vrije schijf ruimte Ik heb GTA IV zelf gekocht voor €45 bij de Bart Smit. Ik speel pas een paar dagen maar heb het spel zeker al 2 weken. De bug heb ik sinds gisteravond! PC Specs zien er goed uit , Maar het probleem licht dus zelf aan het spel. Probeer ondertussen even vriendschap te verbeteren met Michelle , Roman of Little jacob. Probeer af en toe dan de missie. Rij gewoon netjes door de straten, En op de plek des onheils anders hem even op Het pauze menu zetten. Het kan zo zijn dat de ''Marker'' Waarmee je ''Officieel'' naar binnen mag nog niet is gespawned. Succes! Ok bedankt:) Ondertussen ben ik al bijna 100%met LJ Met Michelle ga ik niets doen zij is toch maar een veraadster:S En Roman zat al goed:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.