Jump to content

instellingen bewaren


Fireblade_22

Recommended Posts

hallo,

ik heb een probleem met GTA IV,

hoe vaak ik ook mijn instellingen verander ingame, in het graphics menu. (resolutie, detail level ect.) Iedere keer als ik GTA opnieuw start zet hij alles weer terug op de default settings, waardoor ik voordat ik wil spelen iedere keer alle settings weer handmatig moet terugzetten.

waarom onthoud het spel mijn settings niet? en waar staan de settings eventueel opgeslagen op mijn harde schijf zodat ik dit evt handmatig kan vastzetten

greetzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook, vond het niet echt storend ofzo, maar nadat ik mijn Windows voor iets anders opnieuw geïnstalleerd had onthield hij het ineens wel, dus als je het echt zo erg vind kun je altijd Windows opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

of wat je kan proberen is uitvoeren openen en C:\Users\jouwgebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\Settings (vista)

en alles in die map verwijderen,dat reset al je instellingen.

:N ik draai vista maar dit pad kan ik niet volgen loop al vast bij:\users\jouwgebruikersnaam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...