the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ik heb al gezocht op het forum met RADAR. en ik heb er zelf niks aan maar wou het eve mededelen Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ja en wat moeten we hiermee ? Reageren
FerryN Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ja en wat moeten we hiermee ? Dat mensen die een klacht over de PS3 hebben, dat ze het daar kunnen melden omdat Radar er vast een aflevering ofzo willen maken. Reageren
the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ferry n dat klopt (jij slim ben je hoogbegaafd :O ) Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Bedankt! Ik heb een klacht over mijn PS3 dat de disc niet meer wordt geladen nadt ik de software voor GTA IV had geinstalleert. Reageren
FerryN Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) ferry n dat klopt (jij slim ben je hoogbegaafd :O ) Ik niet slim, ik las eerst ook de hoofdpost voordat ik begon te posten. En nee, ben niet hoogbegaafd, heb VMBO afgerond, niet echt hoog dus, eerder laag. Bewerkt: 16 december 2008 door FerryN Reageren
Dvt Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Was al een tijdje bekend. En er is al een aflevering over gekomen (telefoonteam). Reageren
the_dan Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 ferry n dat klopt (jij slim ben je hoogbegaafd :O ) Ik niet slim, ik las eerst ook de hoofdpost voordat ik begon te posten. En nee, ben niet hoogbegaafd, heb VMBO afgerond, niet echt hoog dus, eerder laag. dan ben je juits wel slim want je leest wat er staat.. niet iedereen doet dat Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Mijn laserkopje is pas nog vervangen. Dat was inderdaad na ongeveer één jaar. Reageren
Dvt Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Vanavond een uitgebreide reportage over de Blu-Ray (disc)problemen met de PS3! Antoinette Hertsenberg: "We hebben honderden klachten ontvangen over de peperdure Playstation 3". Reageren
---Elias--- Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Vanavond een uitgebreide reportage over de Blu-Ray (disc)problemen met de PS3! Antoinette Hertsenberg: "We hebben honderden klachten ontvangen over de peperdure Playstation 3". Waarschijnlijk hebben alle xboxfans die klachten verstuurt Reageren
FerryN Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Vanavond een uitgebreide reportage over de Blu-Ray (disc)problemen met de PS3! Antoinette Hertsenberg: "We hebben honderden klachten ontvangen over de peperdure Playstation 3". Waarschijnlijk hebben alle xboxfans die klachten verstuurt Wahaha, ja, vooral grappig dat een X360speler (en misschien ook fanboy, volgens mij wel) dat berichtje post. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Het was net op Nederland 1, ben er niet of zo van geschrokken. Maar ik weet nu wel waar mijn rechten liggen. Reageren
Dvt Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat... Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? en heeft iemand een linkje waarop ik die aflevering kan zien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.