Rullez Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? Dit zullen de drives zijn uit de eerdere generatie consoles zijn, want volgens Microsoft hebben zij dit later verholpen. Reageren
Dieko Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb de uitzending bekeken op Uitzendinggemist.nl Ik schrok er wel een beetje van,maar ik heb de 40 gig versie en ik ben bang dat die op een dag geen discs meer leest. Heeft Radar ook een uitzending gehad over de Xbox360? Reageren
Hayte Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Vanavond een uitgebreide reportage over de Blu-Ray (disc)problemen met de PS3! Antoinette Hertsenberg: "We hebben honderden klachten ontvangen over de peperdure Playstation 3". je zegt honderden, bij XBox zijn het er duizenden... klein verschil? zelf heb ik hem niet gezien, en op uitzendinggemist kan ik hem niet bekijken (plugins willen niet installeren) en geen zin in IE Reageren
Dvt Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? en heeft iemand een linkje waarop ik die aflevering kan zien? Tweede generatie Toshiba-Samsung. Maakte schijnbaar ook nog krassen. Maar de nieuwste BenQ Lite-on drive is verzekerd van krasvrij gamen! TROS Radar - Aflevering 22-12 Astu. Er was idd ook een aflevering over de Xbox 360' Hitachi drives die heel snel krassen maakte. Dit onderwerp is ook aan bod gekomen bij het consumentenprogramma Kassa. Maar dat is gelukkig opgelost. Een garantieprobleem is wel wat erger dan een vervangbare disc drive. En al helemaal als na de garantie de problemen kunnen komen... Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? en heeft iemand een linkje waarop ik die aflevering kan zien? Tweede generatie Toshiba-Samsung. Maakte schijnbaar ook nog krassen. Maar de nieuwste BenQ Lite-on drive is verzekerd van krasvrij gamen! TROS Radar - Aflevering 22-12 Astu. Er was idd ook een aflevering over de Xbox 360' Hitachi drives die heel snel krassen maakte. Dit onderwerp is ook aan bod gekomen bij het consumentenprogramma Kassa. Maar dat is gelukkig opgelost. Een garantieprobleem is wel wat erger dan een vervangbare disc drive. En al helemaal als na de garantie de problemen kunnen komen... Ik mocht die van mij na een paar maanden over de garantie nog gewoon gratis vervangen. Hij was alleen kwijt geraakt in de post maar dat is een ander verhaal... Bewerkt: 24 december 2008 door IV trailer Reageren
Dvt Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? en heeft iemand een linkje waarop ik die aflevering kan zien? Tweede generatie Toshiba-Samsung. Maakte schijnbaar ook nog krassen. Maar de nieuwste BenQ Lite-on drive is verzekerd van krasvrij gamen! TROS Radar - Aflevering 22-12 Astu. Er was idd ook een aflevering over de Xbox 360' Hitachi drives die heel snel krassen maakte. Dit onderwerp is ook aan bod gekomen bij het consumentenprogramma Kassa. Maar dat is gelukkig opgelost. Een garantieprobleem is wel wat erger dan een vervangbare disc drive. En al helemaal als na de garantie de problemen kunnen komen... Ik mocht die van mij na een paar maanden over de garantie nog gewoon gratis vervangen. Hij was alleen kwijt geraakt in de post maar dat is een ander verhaal... Zo hé dat zeg je ff... "Ja hij was kwijt geraakt in de post maar verder is alles goed..." Hoe is dat dan gebeurd? Reageren
FerryN Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? en heeft iemand een linkje waarop ik die aflevering kan zien? Tweede generatie Toshiba-Samsung. Maakte schijnbaar ook nog krassen. Maar de nieuwste BenQ Lite-on drive is verzekerd van krasvrij gamen! TROS Radar - Aflevering 22-12 Astu. Er was idd ook een aflevering over de Xbox 360' Hitachi drives die heel snel krassen maakte. Dit onderwerp is ook aan bod gekomen bij het consumentenprogramma Kassa. Maar dat is gelukkig opgelost. Een garantieprobleem is wel wat erger dan een vervangbare disc drive. En al helemaal als na de garantie de problemen kunnen komen... Ik mocht die van mij na een paar maanden over de garantie nog gewoon gratis vervangen. Hij was alleen kwijt geraakt in de post maar dat is een ander verhaal... Zo hé dat zeg je ff... "Ja hij was kwijt geraakt in de post maar verder is alles goed..." Hoe is dat dan gebeurd? Zullen die homo's van TNT post ofzo wel zijn geweest. Daarnaast heb ik 2x de Hitachi en 1x de Samsung. Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hehe toevallig heb ik mijn Xbox 360 ook opgestuurd. De discspeler maakte nog krassen. Is ook wat...Maar ja gelukkig heb ik nog tot eind 2010 garantie. Welke drive had je dan? en heeft iemand een linkje waarop ik die aflevering kan zien? Tweede generatie Toshiba-Samsung. Maakte schijnbaar ook nog krassen. Maar de nieuwste BenQ Lite-on drive is verzekerd van krasvrij gamen! TROS Radar - Aflevering 22-12 Astu. Er was idd ook een aflevering over de Xbox 360' Hitachi drives die heel snel krassen maakte. Dit onderwerp is ook aan bod gekomen bij het consumentenprogramma Kassa. Maar dat is gelukkig opgelost. Een garantieprobleem is wel wat erger dan een vervangbare disc drive. En al helemaal als na de garantie de problemen kunnen komen... Ik mocht die van mij na een paar maanden over de garantie nog gewoon gratis vervangen. Hij was alleen kwijt geraakt in de post maar dat is een ander verhaal... Zo hé dat zeg je ff... "Ja hij was kwijt geraakt in de post maar verder is alles goed..." Hoe is dat dan gebeurd? Ik had hem in de ultra flassy ps3 doos verstuurd. Waarschijnlijk dus gestolen en ik had nog nooit van verzekerd verzenden gehoord. Uiteindelijk kreeg ik een tegemoetkoming. Ik mocht een vervangend exemplaar hebben voor €200,-. Uiteindelijk nu ik net twee minuten geleden naar radar keek was dat volgens mij gewoon een gerepareerde tweede hands. Hij was wel helemaal spik en span, maar nu snap ik waar het kleine stukje stof onder het klepje vandaan kwam. Man wat kunnen die mensen goed stof poetsen zeg! Nu heb ik dus wel weer gewoon de 60GB terug. Ik ben nu alleen opeens wel bang geworden dat ie over een jaar kapot gaat door al die klachten. Enige hoop is dat ze misschien de laser hebben geplaatst van de nieuwe versie die misschien niet kapot gaat. Reageren
the_dan Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Vanavond een uitgebreide reportage over de Blu-Ray (disc)problemen met de PS3! Antoinette Hertsenberg: "We hebben honderden klachten ontvangen over de peperdure Playstation 3". Waarschijnlijk hebben alle xboxfans die klachten verstuurt Wahaha, ja, vooral grappig dat een X360speler (en misschien ook fanboy, volgens mij wel) dat berichtje post. ik heb idd een 360 maar ik ben geen echte fanboy . anders zou ik niet dagelijks op me psp spelen en ds . .. ... .... heb eigenlijk veelsteveel -.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.