Jump to content

laatste missie onspeelbaar


RHochstenbach

Recommended Posts

Ik heb GTA IV op de PC, en gebruik de XBox 360 controller. Ik ben nu bij de laatste missie waarbij ik Pegorino[/font] moet vermoorden. Ik kom op die plaats aan, volg hem tot bij zijn boot, pak de motor die daar staat en rij achter hem aan. Op een bepaald moment moet ik naar zo'n geel driehoekje rijden, om vervolgens naar de heli in te springen.[/font] Zodra ik aan die heli hang, staat er 'tap A repeatedly to climb up'. Dit doe ik, maar hij blijft gewoon aan die heli hangen. Ik heb ook al met X geprobeerd (waarmee je normaal gesproken doet klimmen) en met de spatiebalk (als ik zonder controller doe). Maar ik kan niet in die heli komen. Ik merk overigens wel, dat als ik op die toets druk, dan verschijnt opeens de neus van de helikopter in beeld.

Doe ik hier iets fout?

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk deze 2 pagina's eens, misschien heb je dr wat aan:

klikkerdeklikklik

Of,

klikkerdeklikklik

De Mazzel !

Die links kloppen niet helaas. Ik krijg de melding 'Sorry, some required files are missing, if you intended to view a topic, it's possible that it's been moved or deleted. Please go back and try again.'.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig dat je ff spoilers toevoegd zodat een onwetende GTAIV speler niet ziet wat bij de laatste missie gebeurt! :duh: AUB volgende keer (of als j dit bericht leest) ff spoilers toevoegen ;) want als ik de laatste missie nog zou moeten doen zou ik dit niet leuk gevonden hebben... :N

Mvg, zin in koffie

Edit: FF de quote verwijdert, was overbodig

Bewerkt: door Dr.Caffeine
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig dat je ff spoilers toevoegd zodat een onwetende GTAIV speler niet ziet wat bij de laatste missie gebeurt! :duh: AUB volgende keer (of als j dit bericht leest) ff spoilers toevoegen ;) want als ik de laatste missie nog zou moeten doen zou ik dit niet leuk gevonden hebben... :N

Mvg, zin in koffie

Edit: FF de quote verwijdert, was overbodig

Als er in de topictitel staat dat het over de laatste missie staat, en dit in Missie Hulp staat dan kan je voor jezelf toch wel al uitmaken dat je dit niet moet lezen als je daar geen informatie van wilt weten. :duh:

Nouja, back ontopic. Je moet wel echt tappen he, niet gewoon ingedrukt houden of om de seconde nog eens opnieuw proberen. Gewoon snel je vinger op en neer begeven zodat de toets getapt wordt. Kijk ook nog even naar je Controls (Pauzemenu -> Controls) zodat je kan zien welke toets de echte spring toets is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ook nog even naar je Controls (Pauzemenu -> Controls) zodat je kan zien welke toets de echte spring toets is.

De toets om de springen is bij de controller de X. Het is dan wel vreemd dat ie tijdens het spelen zegt dat ik de A moet gebruiken in plaats van de X... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ook nog even naar je Controls (Pauzemenu -> Controls) zodat je kan zien welke toets de echte spring toets is.

De toets om de springen is bij de controller de X. Het is dan wel vreemd dat ie tijdens het spelen zegt dat ik de A moet gebruiken in plaats van de X... :?

Ohja, natuurlijk. Ik was even vergeten dat dit met de Sprint toets moet zijn. :puh: Gebruik dus de toets waarmee je normaal sprint (A dus) en tap deze. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig dat je ff spoilers toevoegd zodat een onwetende GTAIV speler niet ziet wat bij de laatste missie gebeurt! :duh: AUB volgende keer (of als j dit bericht leest) ff spoilers toevoegen ;) want als ik de laatste missie nog zou moeten doen zou ik dit niet leuk gevonden hebben... :N

Mvg, zin in koffie

Edit: FF de quote verwijdert, was overbodig

Als er in de topictitel staat dat het over de laatste missie staat, en dit in Missie Hulp staat dan kan je voor jezelf toch wel al uitmaken dat je dit niet moet lezen als je daar geen informatie van wilt weten. :duh:

Nouja, back ontopic. Je moet wel echt tappen he, niet gewoon ingedrukt houden of om de seconde nog eens opnieuw proberen. Gewoon snel je vinger op en neer begeven zodat de toets getapt wordt. Kijk ook nog even naar je Controls (Pauzemenu -> Controls) zodat je kan zien welke toets de echte spring toets is.

Nope! Ik lees namelijk vooraf graag bepaalde ergernissen die zich voordoen in missies om te voorkomen dat ik teveel tijdens het spel zit te k*tten.

Als een missie veel problemen oplevert zal daar veel meer over gepost worden dan over missies die 'gewoon' speelbaar zijn. Dus vind ik dat altijd een indicatie om toch even te lezen wat de tips zijn.

Dus het is prettig als plots niet verraden worden terwijl je toch kan lezen dat je via muurtje x sneller op plaats y komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even laten weten dat het GELUKT is :dans:

Je moet gewoon heel erg snel op die toets drukken (net alsof je 'm eruit wil slopen), en dan lukt het meteen.

Je moet inderdaad tappen tot je er bij neer valt. Er waren namelijk ook mensen die gewoon dat drukken niet snel genoeg konden en daardoor was de missie voor hun zo goed als onmogelijk maar er zijn volgens mij ook wel mensen geweest die na het drukken geen enkel resultaat kregen en Niko bleef dus op dezelfde plaats hangen wat natuurlijk dus niet klopt. Ik ben in ieder geval blij dat de missie is gelukt!

Link to comment
Delen op andere websites

is dit serieus de laaste missie van het spel?

ik heb dimitri moeten finishen, heb nog geen huis met garages oid gehad, wtf is dit nou het einde van gta 4?

Ja, dit is dan de laatste missie. Garages zijn trouwens niet aanwezig in GTA IV, dit is vervangen door een parkeerplaats (omringd door gele lijnen) voor de deur van je huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...