Jump to content

is mijn geluidskaart wel toereikend ?


WDS

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Het geluid bij het spel kraakt als een idioot vaak, heel soms ook niet. zou dat aan de geluidskaart kunnen liggen?????

ik heb gewoon een onboard kaart . soundmax HD met 3 speakers van trust soundwave 1000p .

zou ik door het kopen van nieuwe geluidskaart en nieuwe speakers van het probleem verlost zijn???

en zoja waar moet ik op letten bij de koop ??? Ben geen fanatieke gamer, en heb weinig verstand van pc, dus graag een simpele uitleg a.u.b.

Mijn dank is zeer groot voor jullie tips !!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst zou ik graag willen weten, voordat ik je kan verder helpen, of het alleen in-game is of ook bij het luisteren vaan een muziekfragment o.i.d, daarnaast zou ik even alle simpele dingen afgaan. Misschien zijn bijvoorbeeld de kabels van je speakers wel 'lam' of zitten ze niet goed aangesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst zou ik graag willen weten, voordat ik je kan verder helpen, of het alleen in-game is of ook bij het luisteren vaan een muziekfragment o.i.d, daarnaast zou ik even alle simpele dingen afgaan. Misschien zijn bijvoorbeeld de kabels van je speakers wel 'lam' of zitten ze niet goed aangesloten.

buiten het spel om kan geeft het geluid geen problemen, kan gewoon muziek horen, dus alles zit wel goed aangesloten neem ik aan ? maar als ik het spel opstart, begint meteen al de ruis wanneer de logos van r in beeld komen, meteen in het safehouse hoor je nog iets van voetstappen maar buiten wanneer er dus meer geluiden zijn begint hij steeds meer te ruisen , bij de gesprekken kan je net niet horen wat er gezegd word stemmen met vreselijk gekraak !!!

Link to comment
Delen op andere websites

probeer eens oordopjes, andere koptelefoon en wat je dan ook nog thuis hebt liggen, heb zelf een creative audigy soundblaster HD 7.1 en heb HEEL soms ook wat kleine kraakjes, vooral als ik net nog niet gebeld wordt, heb dit ook alleen in gta IV dus het kan heel goed aan gta liggen, gebruik zelf een 2 weken oude Steelseries siberia dus daar kan het niet aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst zou ik graag willen weten, voordat ik je kan verder helpen, of het alleen in-game is of ook bij het luisteren vaan een muziekfragment o.i.d, daarnaast zou ik even alle simpele dingen afgaan. Misschien zijn bijvoorbeeld de kabels van je speakers wel 'lam' of zitten ze niet goed aangesloten.

ik heb de software van soundmax verwijderd, en nu doet het geluid het prima !!!! snap er niets van.

alleen kan ik het geluid niet meer via toetsenbord bedienen dwz als ik op + druk gaat het geluid helemaal uit. is dat een instelling misschien ?? en zou ik toch weer opnieuw soundmax moeten downloaden ?? het standaard apparaat voor geluid afspelen is nu HD audio render in plaats van soundmax? dus misschien altijd verkeerde software op PC gehad ??? mijn dank voor je reactie !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...