Jump to content

hoe hebben jullie je controls ingesteld?


Toeterneus

Recommended Posts

Ik zit een beetje te worstelen met de besturing in de auto.

In andere GTA's gebruikte ik voor de besturing van voertuigen altijd de pijltjestoetsen en als ik dan moest schieten gebruikte ik daar de control-toets voor.

In GTA IV hebben ze nu echter de mogelijkheid ingebouwd om tijdens het rijden te schieten en je schietrichting al rijdend te veranderen. Maar dit laatste kan alleen met de muis. Als ik dit wil doen met de besturing die ik altijd gewend was, zit ik met mijn armen in een soort twister-houding, of moet ik snel mijn handen wisselen met als gevolg dat ik gigantische stuurfouten maak. Jullie begrijpen dat dit niet echt prettig werkt. Ik heb nu geprobeerd om met de wasd-combinatie te rijden, maar dat is echt wennen (lopend gebruik ik wasd wel standaard en dat gaat prima).

Mijn vraag is of er meerdere forumleden ditzelfde probleem hebben en hoe zij dit aangepakt hebben? Ik denk eigenlijk dat de enige mogelijkheid is om gewoon maar de wasd besturing met een auto onder de knie te krijgen. Al met al wel irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey hallo.

Ik ben gelukkig al weer redelijk op weg van met me game ervaring en ik heb hier persoonlijk geen last van.

ik speel gewoon met W,A,S,D en het bevalt me goed. Ik gebruik soms wel eens de <- en -> maar verder speel ik ook gewoon met de muis en zoals de controls zijn ingestelt. Ik raad je persoonlijk gewoon zelf aan om de standaart controls die rockstar heeft ingevoert terug te zetten en daarmee te spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...