Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Omdat bij het woord caffaine (of caffiene) de meeste mensen eerst denken aan koffie heb ik dus een koffie sig gemaakt. De render heb ik zelf gemaakt met Flash CS3, en de achtergrond is (overduidelijk) een vergrootte versie van me render. Ik ben het font vergeten Anyway, ik vond hem er bij passen. Rates tips comments... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Persoonlijk vind ik hem nogal saai 1.. oke omdat jij het bent 2 kleuren die een beetje duidelijk eruit springen voor mij. vind het ook jammer dat je er stukken heb afgescheurt als het ware. Zoals dat van Rechts boven vind ik al helemaal niet lijken eerlijk gezegd. voor de rest heb je het helemaal zelf gemaakt. maar ik denk dat je met iets veel beters kan komen 4/10 Reageren
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Persoonlijk vind ik hem nogal saai 1.. oke omdat jij het bent 2 kleuren die een beetje duidelijk eruit springen voor mij. vind het ook jammer dat je er stukken heb afgescheurt als het ware. Zoals dat van Rechts boven vind ik al helemaal niet lijken eerlijk gezegd. voor de rest heb je het helemaal zelf gemaakt. maar ik denk dat je met iets veel beters kan komen 4/10 Dank u nog iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.