Jump to content

auto camera besturing ?


SPY

Recommended Posts

GTA4 is in veel opzichten wat ik ervan verwachte/hoopte.

speelt lekker en ziet er ook nog eens echt heel realistisch uit, niet in de laatste plaats door hoe de npc's (figuurtjes) en wagens bewegen, al vind ik de wagens wel erg overdreven veel slippen, vooral wanneer t regent lijkt t wel of je op een ijsbaan rijdt.

maar goed, nu mijn probleem, en dit probleem verziekt mn speel plezier echt BEHOORLIJK !!!

BAAL nml waanzinnig van hoe de camera bedient moet worden wanneer je een voertuig bestuurd;

met de ene hand moet je de wagen besturen, EN MET DE ANDERE HAND MET DE MUIS MOET JE DE WAGEN/MOTOR OOK NOG EENS IN BEELD HOUDEN.

dus zit ik vaak als een idioot met mn muis te raggen om toch maar vooral mn wagen te kunnen blijven zien.

ECHT BESPOTTELIJK!!!!!!

dat ze die optie mogelijk maken moet rockstar games zelf weten, maar hadden ze dan in godsnaam niet ook gewoon de oude vertrouwde manier van camera voering niet daarnaast kunnen laten bestaan, zoals t was in GTA3 en SA ???!!! laat de speler zelf kiezen wat ie wil, dit verneukt echt mn speelplezier.

of mis ik iets, en zit ik hier nu onrechtmatig waanzinnig te klagen?

anders gezegt, is dit wel instelbaar, hoop t zo, want dit is gewoon ZWAAR KUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

leon

mocht je geinteresseerd zijn in mijn sp-modden(sp-mappacks en sp-maps) van fpshooters kijk dan even op mn site;

http://www.leon.triplebit.nl/

mn laatste project, dat deze maand gereleased wordt, (15 nieuwe sp-maps in HL2 sp-mod);

http://www.stridermountain.com/

leon

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gewoon aan je muis niet aankomt blijft je camera toch mooi achter je wagen hangen?

mijn God, was dat maar eens waar. maar niet dus, of speel jij t op xbox360 of zoiets, kan zijn dat t daar wel bij is. maar bij pc niet dus, als ik mn muis niet aanraak en ik rijd een hoek om, dan blijft de camera t zelfde, wat dus maakt dat t zicht op de wagen/motor dus van achter naar de zijkant draaid, en dus zie ik mezelf dan van opzij rijden, en niet van achter meer. keer ik dus 180 graden, dan zie ik mijzelf VAN VOREN rijden, je snapt t probleem dus, je ben VERPLICHT om tegelijkertijd met die muis te sturen met 1 hand, en met de andere t voertuig, is dit dom of is dit dom!!!

IS DIT NU ECHT NIET TE VERANDEREN???

of ben ik echt de enige die zich hieraan stoord???????

zoals ik al in mn hoofdthread zei, WORD HIER ECHTS SCHIJTZIEK VAN!!!

leon

Bewerkt: door SPY
Link to comment
Delen op andere websites

Ook iemand die zich eraan stoort. het helpt als je met "v" de camera positie veranderd, ik zet hem altijd van achter de auto zo dicht mogelijk. Als ik een scherpe bocht maak druk ik op "C" (dan zie je de auto van de voorkant) en als dat beeld is verdwenen zie ik de auto weer van achter. Heel omslachtig en ik vind de camera instellingen ook belachelijk en het ontneemt een hoop speelpleziek en veroorzaakt een hoop frustratie. Rij je in een missie weg voor de politie, neem je snel een haakse bocht, sta je stil tegen een kraampje, auto of paal etc. Kun je weer overnieuw beginnen.

Beetje jammer en ik hoop dat rockstar, die mij overigens ook erg teleur heeft gesteld dit verbeterd in een aankomende patch. Anders word GTAIV een onderzetter, en als een nieuw deel uit komt laat ik hem aan mij voorbij gaan.

Bewerkt: door rdm2k
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor jullie reakties, en ben blij dat ik niet de enige ben die zich hieraan stoord!!

zelf zet ik mn camera zo ver mogelijk weg achter de wagen, in de derde stand van naar achteren gaan. persoonlijk heb ik dan iets minders last ervan, als je er dicht opzit is t effect nog erger.

en ook ik heb me wel eens met die C bedient, zodat je m weer recht achter de wagen kan zetten na m van voren te hebben gezien, maar t blijft behelpen. en vanuit de wagen (motorkap) besturen doe ik ook wel eens, maar speel nooit mn race games zo, vind t 'lekkerder' spelen als ik erachter zit.

al met al is het te hopen dat dit nog wordt verandert, t zou heel gemakkelijk kunnen worden gedaan door rockstar, dat weet ik zeker. t is meer de vraag, zullen genoeg mensen hierover klagen zodat ze dit in een patch stoppen, maar vrees dat dit zo blijft. moet zeggen dat t me nu al wat beter afgaat, maar, t blijft verre van ideaal, en t blijft me dan ook oprecht verbazen waarom ze hier voor gekozen hebben, echt een raadzel!!!

leon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...