robberocker Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Heey ik zou graag een server maken voor gta san andreas een stunt serven maar ik weet nie hoe je dat moet doen Dus hoe maak je een server Help me aub Groeten Reageren
GTA Monster Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Er is een tutorial over hoe je een server maakt, maar dat moet jezelf opzoeken in het forum. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Er is een tutorial over hoe je een server maakt, maar dat moet jezelf opzoeken in het forum. Nou, dit antwoord zal hem echt wel helpen hoor. Het topic dat GTA Monster bedoelt is het SA-MP FAQ topic dat tevens in dit forum gepind staat. Als je voldoende naar beneden scrolt zal je het kopje Sa-mp server maken tegen komen. Alles wat je moet weten kan je daaronder lezen. Eventuele vragen kan je natuurlijk nog altijd hier stellen. Reageren
Ymosky Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Even ter aanvulling: -hier- vind je de Tutorital van =>Sandra<= waarin van alles uitgelegd word over de bestanden/mappen, commando's en een en ander over het scripten. ook staat op wiki.sa-mp.com vrij veel informatie, gedeeltelijk ook in het nederlands. -hier- directe link naar het Nederlandse gedeelte over het maken van een server. Reageren
robberocker Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Heey ik wil een server maken en ik heb alles gedaan aleen ik graak niet in de confiegratie van mijn router ik typ in mij internet broser in http://192.168.1.1/ en er komt OP en ik weet nie wat ik moet doen dus help me PLEASE groetjes Reageren
Ymosky Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik denk dat je dan met handmatige proxy-configuratie werkt. Bij Internet Explorer ga je naar Opties, Vervolgens naar het tabblad "Verbindingen" Daarna ga je naar LAN-instellingen en vervolgens bij geavanceerd. Onderaan kun je uitzonderingen aangeven. Hierbij zet je 192.168.1.1, als er eventueel al iets staat gewoon erachterzetten en gescheiden houden door een komma. In Firefox is het Extra -> Opties, tabblad Netwerk daarna "Instellingen" daar staat een vakje met "geen proxy voor ....) daar vul je dan die 192.168.1.1 Ik weet trouwens niet of dat verschilt per router ofzo, maar bij mij is het in ieder geval 192.168.2.1. Misschien ook het proberen waard. Reageren
robberocker Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Heey allemaal ik heb nu mijn server maar ik wil scripten ik typ eerst 3 poppetjes in en dan 3 auto's toen starte ik mijn server op, ik wandelde met mijn poppetje en ik dacht ik zet hier een auto en ik typte: /save car toen zette ik die coördinaten in mijn script en ik wil hem opstarten en hij crashte helemaal ik moest hem afsluiten kan iemand me helpen ? Alvast Bedankt Reageren
Ymosky Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Kun je misschien dat stukje code eens posten? waarschijnlijk dat je daarin iets verkeerd hebt gedaan maar wat je precies verkeerd hebt gedaan kan ik vanaf hier niet zo goed zien Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Heey allemaalik heb nu mijn server maar ik wil scripten ik typ eerst 3 poppetjes in en dan 3 auto's toen starte ik mijn server op, ik wandelde met mijn poppetje en ik dacht ik zet hier een auto en ik typte: /save car toen zette ik die coördinaten in mijn script en ik wil hem opstarten en hij crashte helemaal ik moest hem afsluiten kan iemand me helpen ? Alvast Bedankt Je gesavde plaats krijg je in 'savedpositions': BV: AddPlayerClass(1,426.0268,2532.2622,16.5955,112.1481,24,0,0,0,0,0); // car Dit moet je veranderen naar: AddStaticVehicle(ID van het voerttuig,426.0268,2532.2622,16.5955,112.1481,1ste kleur van het voertuig ,2de kleur van het voertuig ); // car De voertuigenID's vind je: http://www.gtaforum.nl/lofiversion/index.php/t42141.html De voertuigenkleurenID's hier: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Documentation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.