Jump to content

Easy Cleaner.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forummertjes. :)

Ik heb dit handige programmatje gedownload(staat in de Software Handleiding). Maar 'k heb een vraagje. Ik ben nu bij de optie 'Unnecessary Files' en ik heb hem laten zoeken op 'Normal Files'. Hij vindt nu allerhande bestanden, maar welke mag ik nu verwijderen? Ik ben bezig in 'Lokaal Station (C:)'. :)

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

Een screentje:

easycleaner.png

@ hieronder: Oké, ik ga goed opletten! :)

Bewerkt: door MegaPilot

Ik zou daar mee oppassen, hij kan bijvoorbeeld .dll bestanden verwijderen die hij 'onnodig' vind omdat ze op het moment zelf niet gebruikt. Maar misschien heb je ze morgen wel nodig. Ik heb me PC op die manier ook welleens gesloopt met Easy Cleaner.

Ik zie nu pas je edit. Moet je maar kijken: Heel veel bestanden worden teruggeleid naar C:\WINOWS en C:\Program Files.

NIET WEGGOOIEN... Bovendien is het maar 24MB...

Bewerkt: door MrKooKie

Bedankt MrKookie. :)

Ik heb nog een probleem da niks te maken heeft met Easy Cleaner, maar het is nogal onbenullig om er een topic van te maken. Telkens als ik een Word-Document open, dan maakt m'n Laptop een nieuw documentje aan. Ik geef een voorbeeld.

Origineel Document:

- Naam: ff

- Inhoud: ...

Document dat m'n Laptop aanmaakt:

- Naam: ~$ff

- Inhoud:

>Klik.<

Als ik het Origineel Document sluit, dan verwijderd het document dat m'n laptop heeft gemaakt zich. Ik heb geen virus op m'n PC, ik heb 'm al gescand.

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

Edit: 'Lapage' is mijn achternaam.

Edit 2: Bedankt iedereen! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Dat hoort zo, dat is gewoon een tijdelijk bestand dat Word automatisch aanmaakt, ik heb dat zelf ook. Het kan geen kwaad. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...