Jump to content

Online met de PS2, kan dat met GTA San Andreas?


mathijs776

Recommended Posts

Ik weet niet of het op de PS2 mogelijk is. Ik ben bang van niet aangezien ik er ook nog nooit wat van ben tegengekomen.

Dus weet je de specs van je PC? Als je PC het aan kan is het erg leuk om SA daar ook eens op te proberen, voor een euro of 15. Maar als je snel bent kan je dat nog voor kerst vragen ofzo :puh:

Zodra je het op de pc kan spelen raad ik je aan:

-SA-MP als je ook stunts wilt hebben en niet enkel racen of knallen. Helaas kunnen er bugs in zitten tijdens het ingame spelen. www.sa-mp.com.

-MTA als je van kwaliteit houd, van knallen en race. Helaas zul je hier niet zo snel stunts tegenkomen. Wel zijn er servers met freeroam. Ik heb de site ervan alleen niet bij de hand :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan inderdaad niet. Wel is er een kleine andere mogelijkheid, en dat zijn de Two Player Missions. Hierbij kan je samen met een vriend bepaalde kleine missies doen in het spel. Het is niet online, maar je speelt wel met/tegen iemand in het spel zelf. De locaties van deze Two Player Missions vind je hier

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...