Jump to content

baksteen


justin$

Recommended Posts

Ik weet de besturing voor de Pc niet. Wat ik wel weet is dat ze je dit maniertje leren in de missie Bull in a China Shop, waar je een ruit moet ingooien met een baksteen dus misschien is het een optie dat je eerst die missie uitspeelt. Ik wil je overigens ook even zeggen dat dit niet enkel mogelijk is met een baksteen maar ook met een sigaret en bekers. Verder zijn er nog veel meer van dat soort kleine prulletjes die je vaak kan verkrijgen door tegen iemand aan te lopen die iets in zijn hand heeft, je duwt diegene dan namelijk en dan zal zijn telefoon (bijvoorbeeld) uit zijn hand vallen en dan kan jij hem oppakken en weggooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het weggooien van de baksteen

Pak de baksteen op met de E toets

Vervolgens rechtermuisknop om te richten op iemand zijn kop en dan linkermuisknop intikken om het weg te gooien.

TIP:

Als je een Ventje ziet met een blauwe broek, jas en pet, dan moet je dat zeker doen. Je verdient hier namelijk iets mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...