Jump to content

achievement Finish Him


pietja

Recommended Posts

in deze achievement moet je moet 10 mensen met een melee counter doden[/font] alleen ik snap niet wanneer je op a moet drukken als hij gaat slaan of op een ander moment

Het is inderdaad erg moeilijk in te schatten als je er nog geen ervaring mee hebt. Maar als je zijn arm in beweging ziet komen om jou te stoten, druk dan onmiddellijk op 'A'. Je gaat dan bukken en je zal de stoot ontwijken. Als je gebukt staat, druk dan gelijk een actieknop en Niko zal die gelijk uitvoeren nadat de stoot is ontweken. Het is erg moeilijk op het begin, maar ik raad je aan om gewoon te blijven oefenen. Een hele goede plek hiervoor is de helikopter tourplaats. Mensen blijven daar maar komen en het is dus een goede oefenplaats.

Kijk voor meer informatie anders even naar het volgende filmpje:

@ Hackman: Je bent helemaal niet ingehaald. Ik zag niemand in dit topic kijken toen ik besloot met posten. Voortaan even nagaan wie er precies fout zit voordat je mensen onnodig beschuldigd.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan enkel wanneer je in een gevecht bent met iemand. Je zult sowieso eerst op hem moeten focussen dus zodat je op hem richt zogenaamd en dan moet je net voor hij slaat gaan bukken en vervolgens als je bukt en hij slaat mis dan druk je op een willekeurige aanval knop om hem in een keer dood te maken. Wanneer je precies moet bukken is moeilijk te zeggen aangezien dit nogal precies werk is alleen wanneer hij je toch raakt wanneer je bukt dan heb je het blijkbaar te laat gedaan en op die manier moet je zelf even uitproberen wanneer je het beste de knop kan indrukken. Ik heb nog even een klein voorbeeld zodat je goed weet wat de bedoeling is van de Trophie/Archievement.

Ik deug niet..

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg ALTIJD politie achter me aan, daar heb ik geen tijd voor...is er nog een bepaalde methode die ik toe zou kunnen passen, zodat ik geen wanted-level krijg? De methode van de helikoptertour ken ik al, maar die vind ik een beetje flauw :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel moeten, op elke andere plaats word je binnen de kortste keren belaagt door de popo's en die zijn nogal moeilijk neer te halen met die genadeslag (werkt niet als je tegenstander schiet). Bij dat vliegveld komen er amper agenten en wanneer ze er komen kun je ze makkelijk doden aangezien het er vaak maar 1 is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel moeten, op elke andere plaats word je binnen de kortste keren belaagt door de popo's en die zijn nogal moeilijk neer te halen met die genadeslag (werkt niet als je tegenstander schiet). Bij dat vliegveld komen er amper agenten en wanneer ze er komen kun je ze makkelijk doden aangezien het er vaak maar 1 is.

Genadeslag... :blauw: hoe werkt dat dan?

Bewerkt: door Equalizer
Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel moeten, op elke andere plaats word je binnen de kortste keren belaagt door de popo's en die zijn nogal moeilijk neer te halen met die genadeslag (werkt niet als je tegenstander schiet). Bij dat vliegveld komen er amper agenten en wanneer ze er komen kun je ze makkelijk doden aangezien het er vaak maar 1 is.

Genadeslag... :blauw: hoe werkt dat dan?

de laatste klap van de counter :tu:

kijk maar naar de twee filmpjes je doet dit door na het bukken gelijk 3x op B op de xbox te drukken

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop, svp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...