Cabyon Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Bezte mensen, Ik weet niet of het legaal is, Maar ik zou graag een cd´tje willen branden via Limewire 1.3. Maar als ik de cd erin doe krijg ik: -Bestanden toevoegen met Sonic RecordNewData -Map van beschrijfbare cd openen met Windows Verkenner -Een audio-cd branden met Windows Media Player -Burn CD met Realplayer Of een CD branden met Itunes. Ik zou graag willen dat jullie me kunnen helpen en otherwise, Als het niet legaal is dan het volgende; Weten jullie hoe ik liedjes, die ik leuk vindt, op Itunes of Op Windows Media Player kan zetten zodat ik ze daarna kan branden? Bvd, CY Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Branden via Lime? Ik zou gewoon kiezen voor WMP (Media Player) en dan branden. Want Limewire is geen brendprogramma en trouwens is Lime ook nog in oorlog met de Nederlandse Wetten Reageren
ikt Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Muziek en films downloaden voor eigen gebruik is toegestaan in het Koninkrijk der Nederlanden. Muziek en films downloaden voor openbaar vertoon of doorverkoop aan derden is niet toegestaan. Maar jammer genoeg voor jou is zelfs praten over eventueel illegale dingen of over software die illegale dingen mogelijk kan maken al verboden op GTAForum. Bewerkt: 17 december 2008 door ikt Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 In iTunes kan je met Bestand --> Bestand aan bibliotheek toevoegen... of Cntr + O een muziek of film bestand toevoegen, daarna zou je kunnen branden, maar ik zou niet weten hoe. Via Windows Media Player kan je misschien ook branden (vast wel), dan zal je ook met Cntr + O het bestand moeten openen. Maar heb je geen Nero Express? Want daarmee is branden heel makkelijk. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Ik zou via LimeWire een muziek bestand downloaden, en deze vervolgens in de windows media player media bibliotheek neerzetten ("inslepen"). En dan is branden simpel geworden. Gewoon in de bovenste balk (waar op Mediabibliotheek in staat) branden kiezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.