Jump to content

2de installatie voor SAMP?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Nu ik waarschijnlijk weer SA aan de praat heb, zonder mods, Wil ik wel SAMP spelen, is het dan slim om SA 2x te installeren? 1x voor Storyline spelen andere voor Mods/MP?

hoe doen jullie dat?

mvg,

Aquare

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Nu ik waarschijnlijk weer SA aan de praat heb, zonder mods, Wil ik wel SAMP spelen, is het dan slim om SA 2x te installeren? 1x voor Storyline spelen andere voor Mods/MP?

hoe doen jullie dat?

mvg,

Aquare

Het ligt eraan.

Gebruik je veel mods in je SA? Dan is het handig om het 2X te installeren.

Speel je het helemaal orgineel, zonder enige mods? Dan kan het geen kwaad. Het zijn namelijk twee verschillende cliënten. Dus, als je Storyline wil spelen, start je de orginele *.exe op. Wil je Sampen, dan start je de SAMP *.exe op.

SAMP gaat ook met mods samen, maar niet alle. Een aantal mods werken niet goed met Samp. Ook, zonder dat je het weet, kan je zomaar valsspelen. Als jij een gemodde auto hebt, met een gemodde Collision file, klopt het niet met een gewone auto. Of het loopt vast, of er gebeuren rare dingen.

(Als je denkt: "Wat heeft hem het recht gegeven om slim te zijn", moet je maar eens in het GTA:SA Modding Fora kijken.)

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...