Volgers 0 Cover van Chinatown Wars onthuld Door Lantyz, 17 december 2008 Bericht rapporteren Bovenstaande box art van GTA Chinatown Wars is verschenen op de officiele website. GTA Chinatown Wars komt 17 maart 2009 uit in Noord-Amerika en drie dagen later in Europa. Het is de eerste GTA die op de Nintendo DS zal verschijnen. Met dank aan het Chinatown Wars Info Thread. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Mag ik een poll over wie er geloofd dat deze niet word uitgesteld . Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Ziet er zeer mooi uit, ik had eigenlijk ook niet veel anders verwacht. Ik ben benieuwd naar meer screens/artwork van Chinatown Wars. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Ik wist het al een tijdje, ik popel om 'm te spelen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Ik wist het ondertussen al een paar dagen dat het onthuld was, en ik vond het toen al wat minder. Ik weet nu al dat deze stijl me niet ligt, en ik vind het dus niet erg (meer) dat ik geen Nintendo DS heb. ^^ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Was dit niet al langer bekend? Edit: lol, srry, zie dat j het ook uit d infotreath hebt @ Wascokiwi: deze stijl vind ik juist leuk lekker cartoon achtig, en nu is het egt een spelletje, i.p.v. een spel, if you get me... Niet dat ik IV etc. kut vind fso, ik vind alle GTA's wel wat hebbe, sommige op n andere manier dan n ander... Bewerkt: 17 december 2008 door Dr.Caffeine Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb al gezocht, Maar, Hij staat niet in de galerij? Wat een schande :$ . Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Ziet er zeer mooi uit, ik had eigenlijk ook niet veel anders verwacht. Ik ben benieuwd naar meer screens/artwork van Chinatown Wars. Rofl. Goed nieuws natuurlijk, hopelijk vlug een trailer Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) hopelijk vlug een trailer Ja helemaal mee eens! zou wel iets héél anders worde dan IV Bewerkt: 17 december 2008 door Dr.Caffeine Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Voor het eerst geen helikopter linksboven in de cover sinds GTA III, valt me op. Maar dat zal wel komen vanwege het feit dat er geen helikopters in het spel zitten. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Voor het eerst geen helikopter linksboven in de cover sinds GTA III, valt me op. Maar dat zal wel komen vanwege het feit dat er geen helikopters in het spel zitten. Oja, best logisch Had ik nog niet over nagedacht Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Betere versie. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Betere versie. Maar daar zit het DS logo op (en dat verpest me eetlust) Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 http://www.rockstargames.com/uploads/12152...ar/cw-cover.jpgBetere versie. Nog een betere versie Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Geen Wifi logo, jongens. Dus het wordt dus geen online multiplayer. (Hopelijk wordt er nog wat toegepast op een normale multiplayer, dus alleen met vrienden) Bewerkt: 17 december 2008 door Jesperkaj Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bovenstaande box art van GTA Chinatown Wars is verschenen op de officiele website. GTA Chinatown Wars komt 17 maart 2009 uit in Noord-Amerika en drie dagen later in Europa. Het is de eerste GTA die op de Nintendo DS zal verschijnen.
Met dank aan het Chinatown Wars Info Thread.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites