Volgers 0 Cover van Chinatown Wars onthuld Door Lantyz, 17 december 2008 Bericht rapporteren Bovenstaande box art van GTA Chinatown Wars is verschenen op de officiele website. GTA Chinatown Wars komt 17 maart 2009 uit in Noord-Amerika en drie dagen later in Europa. Het is de eerste GTA die op de Nintendo DS zal verschijnen. Met dank aan het Chinatown Wars Info Thread. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Geen Wifi logo, jongens. Dus het wordt dus geen online multiplayer. (Hopelijk wordt er nog wat toegepast op een normale multiplayer, dus alleen met vrienden) Ik ken tog geen mense met DS @ Lantyz, idd veel mooier, en zonder DS logo Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Hoezo oud nieuws?? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Hoezo oud nieuws?? Lol idd, maar sommige mensen kijken niet in de Chinatown Wars fora, en dit staat op de homepage Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Geen Wifi logo, jongens. Dus het wordt dus geen online multiplayer. (Hopelijk wordt er nog wat toegepast op een normale multiplayer, dus alleen met vrienden) Er staat nog altijd een WiFi-logo op de officiële site, dus er zal sowieso iets mogelijk zijn met online communicatie. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 17 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 december 2008 Ik vind de cover wel rof. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 18 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 december 2008 Zou hier huang lee ook op de cover staan? Net zoals in IV??? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 18 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 december 2008 Zou hier huang lee ook op de cover staan? Net zoals in IV??? Die trappende volgens mij... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
scorp120 Geplaatst: 19 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 19 december 2008 De motor links boven herrineert mij aan gta 4 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Racingfreak Geplaatst: 20 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 20 december 2008 lol, die cover ziet er vet uit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Robbie007 Geplaatst: 22 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 december 2008 Ziet er cool uit, maar de cover verklapt niets! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Intussen heb ik een cover gevonden waar het Wifi-logo opstaat. Dus mensen, niet getreurd, de belofte van Rockstar in verband met de Multiplayer blijft. Bewerkt: 22 december 2008 door MegaPilot Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 22 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Intussen heb ik een cover gevonden waar het Wifi-logo opstaat. Dus mensen, niet getreurd, de belofte van Rockstar in verband met de Multiplayer blijft.<Plaatje> Wat een kut kwaliteit Nja, weten we tenminste dat er een multiplayer komt Ik denk trouwens dat als je tegenwoordig een spel maakt zonder multiplayer, je toch een groot aantal kopers mist Bewerkt: 23 december 2008 door Dr.Caffeine Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 23 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 december 2008 R* gaat het ouwe principe niet meer na: er staat geen heli in de rechter boven hoek. wel een ''aantrekkelijke'' vrouw en een tweewieler. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 23 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 december 2008 R* gaat het ouwe principe niet meer na:er staat geen heli in de rechter boven hoek. wel een ''aantrekkelijke'' vrouw en een tweewieler. Ik denk omdat er waarschijnlijk geen helicopters in voorkomen. Het is een soort van topdown, maar dan dioganaal, zodat je het 3D gevoel toch behoud... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 december 2008 Hmm, ik vind de nieuwe cover er niet verkeerd uitzien. Het is opzich geen probleem dat de helikopters er niet in zitten omdat het anders toch helemaal niet lekker vliegt in topdown view. Als ik naar de cover kijk zie ik wel weer links boven een motor afbeelding staan. Dus dat zou betekenen dat er in iedergeval motors in het spel zitten. En vast nog veel meer leuke mogelijkheden. Niet dat ik hem ga aanachaffen, maar voor de DS fans is het zeer mooi. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bovenstaande box art van GTA Chinatown Wars is verschenen op de officiele website. GTA Chinatown Wars komt 17 maart 2009 uit in Noord-Amerika en drie dagen later in Europa. Het is de eerste GTA die op de Nintendo DS zal verschijnen.
Met dank aan het Chinatown Wars Info Thread.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites