Jump to content

Blue Hell


Emile

Recommended Posts

ik heb ergens gelezen dat je in VC ook in een blue hell kunt door in de malibu op het eerste verdiep met een PCJ 600 3 keer tegen een plant oprijden of zoiets maar weet iemand daar meer over

PS.ik heb al gezocht in de zoekfunctie maar ik heb er nix gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Blue Hell is in feite gewoon dat je door de grond van het spel zakt, dit kan ook anders dan met de Mailubu Club, probeer eens bij de Malibu Club achter de balie van de eerste verdieping op het kastje te springen en vervolgens op het kastje daarnaast... Je zit dan in het dak, als je door het dak loopt val je vanzelf onder de grond... Ook kan je hier een 'trainer' downloaden die je een jetpack geeft waarmee je door de grond en gebouwen kan vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook kan je hier een 'trainer' downloaden die je een jetpack geeft waarmee je door de grond en gebouwen kan vliegen.

ik speel GTA VC op de PS2 dus zo'n Ultimate Trainer kan ik niet gebruiken want dat werkt toch alleen maar de PC dacht ik of niet?

En een blue hell is toch ook gelijk bij de Ganton Gym bij GTA SA een soort "glitch" wereld

Link to comment
Delen op andere websites

Ook kan je hier een 'trainer' downloaden die je een jetpack geeft waarmee je door de grond en gebouwen kan vliegen.

ik speel GTA VC op de PS2 dus zo'n Ultimate Trainer kan ik niet gebruiken want dat werkt toch alleen maar de PC dacht ik of niet?

En een blue hell is toch ook gelijk bij de Ganton Gym bij GTA SA een soort "glitch" wereld

Joepie!! Nog een PS2'er!!, Ja je zou het idd met de Ganton Gym kunnen vergelijken.

@STASKO, dat is het gebouw naast de Malibu Club daar staan de lichten in de vorm van een mannelijk geslachtdeel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook kan je hier een 'trainer' downloaden die je een jetpack geeft waarmee je door de grond en gebouwen kan vliegen.

ik speel GTA VC op de PS2 dus zo'n Ultimate Trainer kan ik niet gebruiken want dat werkt toch alleen maar de PC dacht ik of niet?

En een blue hell is toch ook gelijk bij de Ganton Gym bij GTA SA een soort "glitch" wereld

Joepie!! Nog een PS2'er!!, Ja je zou het idd met de Ganton Gym kunnen vergelijken.

@STASKO, dat is het gebouw naast de Malibu Club daar staan de lichten in de vorm van een mannelijk geslachtdeel.

waarom ben je zo blij dat er nog een ps2'er bij is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook kan je hier een 'trainer' downloaden die je een jetpack geeft waarmee je door de grond en gebouwen kan vliegen.

ik speel GTA VC op de PS2 dus zo'n Ultimate Trainer kan ik niet gebruiken want dat werkt toch alleen maar de PC dacht ik of niet?

En een blue hell is toch ook gelijk bij de Ganton Gym bij GTA SA een soort "glitch" wereld

Joepie!! Nog een PS2'er!!, Ja je zou het idd met de Ganton Gym kunnen vergelijken.

@STASKO, dat is het gebouw naast de Malibu Club daar staan de lichten in de vorm van een mannelijk geslachtdeel.

Ik speel ook Gta VC op ps2 op de pc vin ik da ni stijl

Die malibu club die madam die achter de toog heeft die een shotgun <_<

Link to comment
Delen op andere websites

niet als je hem al gekocht hebt (en dus jij de eigenaar bent)

EDIT [ ik heb het net geprobeert dat van op die kastjes springen maar dan wat moet ik dan doen ik kan geen kant op rennen en springen en hij bljft gewoon op de kast staan gek zeg

EDIT 2 + offtopic weet iemand in welke map ik folders kan vinden voor ultimate trainer

Bewerkt: door maartenmensen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met het 'spook' bedoelen ze Tommy zelf, omdat hij geen spiegelbeeld heeft in de spiegel. Het is dus niet echt spectaculair... Anders had 'ie wel tussen de eastereggs gestaan ^_^

Om te trachten het topic weer enigzins ontopic te krijgen:

Er zijn twee verschillende versies van de 'Blue Hell'; Je kunt door de grond zakken, waarna je na een paar seconden weer gewoon op de grond gespawned wordt. Een eenvoudige manier om dit te zien is het volgende: Ga het supermarktje van Vice Point (diegene naast het hospitaal); spring op de laagste schappen; spring op de iets hogere schappen; Spring over de schappen tegen de muur et voìla, je valt door de muur, en komt onder Vice City terecht.

En je kunt op enkele manieren door een glitchwereldachtige Vice City terecht komen. Één manier was volgens mij met een motor de Malibu in te rijden, en er lopend weer uit te gaan, al weet ik dit niet zeker. Ik zal het zo even testen, als ik tijd heb. Een meer eenvoudige manier is het gebruik van een trainer: Ga ergens naar binnen, en ga naar buiten door de muur, door gebruik te maken van de jetpack.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...