Dreamsszz Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Eeey wil iemand mij texture teste waarom?? omdat ik een error krijg die ik niet op kan losse en aangezien ik wat heb lope txde wil ik hem testen wat moetje hebben Img.Toooool en dan artic1.txd effe verandre naar mij artic1.txd die kan ej krijgen via mijn msn *Email verwijdert* Zou iemand dit voor mij wille doen altjeblieft kan ik zien hoe het der ingame uitziet!!!!!!!! edit: Deed GTA SA maar kon ik het zelf probeeren !!! had ik niemand nodig voor teste (heb aangepast me txd workshop en Paint:S:P) Alvast bedankt en kijk ook naar me Error bij GTASANADRES/TECHIN PROBLEEMS!!! >>> Door DaBeast: Email verwijdert en topic verplaatst.<<< Reageren
Siriouz Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 misschien zou het handig zijn als je een pic van je texture zou kunnen plaatsen. dat trekt veel sneller mensen aan. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Slotje op GRAAG IS AL GEBEURT!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.