FireDragon Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 bij het instaleren na de club gebeuren doet hij het niet meer en geeft een melding op het scherem '' your system is incompatible with %P please follow the link below for more information'' link is microsoft maar begrijp niet wat het probleem is wie zou mij kunne helpe met dit probleem M.v.gr. FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 misschien als administrator uitvoeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) doe ik zo ver ik weet En als het niet zo zou zijn hoe kan ik het controlerren ?? :$ Mv.gr FireDragon Bewerkt: 17 december 2008 door FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Zoek setup op klik op rechtermuisknop > eigenchappen > compatibiliteit > Onderaan een vinkje zetten bij Dit programma als Administrator uitvoeren Ik weet trouwens niet of dit echt de oplossing is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 De enige echte oplossing hiervoor is Service Pack 1 te installeren van Windows Vista. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) klopt maar kan ik niet aan vinken waarom weet ik ook niet M.v.gr. FireDragon Bewerkt: 17 december 2008 door FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 waar kan ik die van daan halen heb het al zo vaak geprobeert maar lukt me maar steeds niet kun je me daar mee helpen dan ??? M.v.gr. FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 op de site van microsoft kun je gewoon sp1 downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.