Jump to content

beste gta game

Beste gta game  

52 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de beste gta game

• gta vice city
      9
    • gta san andreas
      20
    • gta 4
      20

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe gta game voor de pc, op dit moment heb ik al: gta 2 en gta 3.

Wat is volgens jullie de beste gta game als je mag kiezen uit: gta vice city, gta san andreas en gta 4.

En in welke gta game kun je het meeste doen, zoals minigames huizen kopen, veel voertuigen, parachute, veel wapens, races en andere dingen naast de missies.

In gta 3 vond ik dat er te weinig te doen was naast de missies. En ik heb gehoord dat dat in gta 4 ook zo was, maar ik weet het niet zeker.

Geplaatst:

Ja idd...je pc specs zijn belangrijk...maar met GTA SA kan je superveel modden, cheaten etc. en je kan eigenlijk meer dan IV...maar met IV is gewoon VEEL mooier, iniedergeval zou ik GEEN vice city pakken!!

Gr. stanboy96

Geplaatst:
Ja idd...je pc specs zijn belangrijk...maar met GTA SA kan je superveel modden, cheaten etc. en je kan eigenlijk meer dan IV...maar met IV is gewoon VEEL mooier, iniedergeval zou ik GEEN vice city pakken!!

Gr. stanboy96

En vertel ook eens waarom ie geen VC zou moeten pakken.

Geplaatst:

Ik heb zelf verreweg het meeste plezier gehad aan GTA San Andreas, omdat er zoveel te doen is, omdat de missies zo gevarieerd zijn, omdat het landschap zo groot en gevarieerd is, omdat je gewoon lekker kunt kloten zonder dat het allemaal te serieus en te realistisch is. Kortom, een paar dingen die ik geweldig vond aan GTA San Andreas. Ik heb GTA IV ook, maar hier heb ik een stuk minder plezier beleefd dan aan GTA San Andreas. En als ik jou was zou ik sowieso eerst GTA San Andreas kopen, dan kun je daarna altijd nog GTA IV kopen. Want als je eerst GTA IV koopt en je koopt daarna pas GTA San Andreas, dan zal GTA San Andreas gegarandeerd tegenvallen. GTA San Andreas en daarna GTA IV is echter een prima volgorde. ^_^

Geplaatst:
ok bedankt, mijn pc kan trouwens alle nieuwste games aan

En dat weet je doordat?

-----------------------------

En ik zal voor GTA San Andreas gaan. Het is namelijk mogelijk om de GTA IV stijl hierin te zetten, waardoor je toch de mooie graphics krijgt. (ENB Series mod)

San Andreas heeft ook verreweg de grootste kaart. 6X6 KM Real Life ongeveer. Liberty City is maar 3X3 KM dacht ik.

Voor San Andreas zijn nu de meeste mods, erg leuk als je bent uitgekeken op de bestaande auto's in het spel.

San Andreas heeft een enorme storyline, die je al weet je hem uit je hoofd niet in een week kan uitspelen. Zelf had ik er voor de PS2 versie 2-3 maanden voor nodig.

De meeste wapens heeft San Andreas. De Flamethrower mist bijvoorbeeld al in GTA IV.

Ik ken de multiplayer van GTA IV niet goed, maar die van San Andreas vind ik nu wel top. Er is een SA-MP versie, waarin je veel stunts kan tegenkomen. De MTA versie is meer real life of gewoon Deathmatch. SA-MP vind ik nog steeds de leukste, alhoewel dit meer bugged is dat MTA. Volgens mij lijkt de MP van GTA IV wel een beetje op MTA.

Dus:

San Andreas vanwege zijn vele mogelijkheden. Maar wat kan er nou wel in GTA IV en niet in San Andreas?

-Door de ruit van een auto vliegen bij een botsing

-Meppen met voorwerpen die op de grond liggen

-Eeuh, meer weet ik niet echt...

Waarom geen VC? Slechtere graphics, minder uitgebreid. Zeker in vergelijking met San Andreas.

Misschien dat ik nog een edit geef waarin ik nog wat meer punten weet :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Waarom geen VC? Slechtere graphics, minder uitgebreid. Zeker in vergelijking met San Andreas.

Maar VC heeft nog altijd het beste sfeer, mooie landschap, en ook een vette storyline.

Maar ik zelf zou ook voor SA gaan, want voor SA is er een mod zodat je VC in je SA hebt. :Y.

Geplaatst:

GTA San Andreas is beter voor jou maar ik vind liever GTA IV wegens realitisch en online vind ik wel leuk.

Geplaatst:

GTA IV vind ik op het moment de beste vanwege het realisme. Maar San Andreas is voor gameplay niet veel slechter, nog steeds een heerlijk spel om te spelen. Zelfde eigenlijk voor GTA Vice City en III, goed verhaal, lekkere sfeer en gameplay is absoluut niet achterhaald na ruim 8 jaar.

Geplaatst:

Ik persoonlijk vind GTA: Vice City nog steeds de beste. Ik heb de storyline al meerdere keren uitgespeeld, maar hij blijft leuk. Verder heeft dit spel gewoon een doodrelaxte sfeer, de missies zijn leuk, en Tommy Vercetti is gewoon masterlijk :puh: .

Maargoed, het blijt natuurlijk een mening. Ik zou zeggen leen ze allebei een keertje van iemand, en kijk welke jij de leukste vind.

Geplaatst:

Ook al heb ik GTA IV voor PS3, zou ik misschien toch voor GTA San Andreas gaan.

Gewoon omdat je meer kon doen buiten de missies om.

In IV heb je natuurlijk een aantal functies die niet zaten in SA zoals carwash, maar mis je dan wel weer de tuningshops die dan weer in SA zaten.

IV koop je voor de graphics denk ik, en SA voor het verhaal e.d.

Geplaatst:

Tja, ze hebben allemaal hun voordelen:

• Vice City: Goeie verhaalijn en mooi sfeer.
  • San Andreas: Veel mogelijkheden en veel ruimte.
  • IV: Mooie graphics.

Tja, wat vind jij het leukste wat in een GTA moet zitten.....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...