Jump to content

beste gta game

Beste gta game  

52 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de beste gta game

• gta vice city
      9
    • gta san andreas
      20
    • gta 4
      20

Recommended Posts

Geplaatst:

je moet de 3 games ook niet gaan vergelijken, waar je het meeste kan doen en welke het mooiste is, dat slaat gewoon nergens op, want ze komen uit een heel ander "tijdperk" om het maar even zo te zeggen, in mijn herinnering vond ik Vice City toch echt een van de vetste, die had gewoon erg veel sfeer.

Geplaatst:

GTA Vice City is gewoon de GTA voor mij, maar ik moet wel toegeven dat ik langer achter GTA San Andreas heb gezeten dan GTA IV.

De perfecte GTA zou een GTA zijn met precies dezelfde sfeer als GTA Vice City zelf, de ruimte van GTA San Andreas

en de mooie graphics van GTA IV

Geplaatst:

GTA4 voor realisme en multiplayer.

Maar in SA heb ik me veel meer vermaakt buiten de missies om.

Heb op GTA4 gestemt.

Geplaatst:
GTA Vice City is gewoon de GTA voor mij, maar ik moet wel toegeven dat ik langer achter GTA San Andreas heb gezeten dan GTA IV.

De perfecte GTA zou een GTA zijn met precies dezelfde sfeer als GTA Vice City zelf, de ruimte van GTA San Andreas

idd heb zelf ook het langste achter gta SA gezeten, maar daar was nu eenmaal ook weer een stuk meer te doen als bij vice City, denk dat er niet snel een nieuwe GTA zal komen die zoveel mogelijkheden biedt als gta SA deed, want van vice city naar SA was echt een grote stap, door SA heb je wel echt al het mogelijke uitgeprobeerd als je het veel speelde dus zal een nieuwe GTA niet lang zo leuk vinden. ben gta IV al naar een week zat, alhoewel het wel een erg vermakelijke game is.

Geplaatst:

sa : ghetto underground weed dealen (ofzo :puh:)

IV : top verhaal

3 : wel grappig

sa : onmogelijk te halen race missie (nog in het begin)

vc : saai land wel grappig

ctw : niiice :)

lcs: psp gtaa3

vcs : psp gtaa vc

• 2 weken later...
Geplaatst:

idd heb zelf ook het langste achter gta SA gezeten, maar daar was nu eenmaal ook weer een stuk meer te doen als bij vice City, denk dat er niet snel een nieuwe GTA zal komen die zoveel mogelijkheden biedt als gta SA deed, want van vice city naar SA was echt een grote stap, door SA heb je wel echt al het mogelijke uitgeprobeerd als je het veel speelde dus zal een nieuwe GTA niet lang zo leuk vinden. ben gta IV al naar een week zat, alhoewel het wel een erg vermakelijke game is.

Het is inderdaad een vermakelijke game.. Vooral om Nico op z'n donder zien gaan met crashes :D. Ik ben de laatste tijd weer een beetje GTA 4 bezig met bijv. in een heli te gaan en dan op z'n hoogst eruit te vallen _O_

Of met een motor heel hard gaan op de verkeerde baan, daarna op tegen een auto botsen en wachten waar hij uit uiteindelijk komt. ^_^

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar SA omdat ik het veel toffer vind.

Je hebt er veel meer cheats. ^_^ + De storyline is ook heel erg leuk.

Je kunt er veel dingen verzamelen enz...

GTA IV is ook wel leuk.De graphics zijn ook wel ''prachtig''.

Ook zijn er in IV leuke dingen te doen.

VC is ook leuk.Wie van felle kleuren houdt moet zeker VC kopen.

In VC kun je ook winkels overvallen.Dat is ook tof. :7

:dans: GTA SA:The best! :dans:

:cya:

Corneria

• 2 weken later...
Geplaatst:

Speel ze op volgorde van uitkomst data dus vc dan sa, en met een beetje mazzel is er tegen die tijd een nieuwe gta uit, dan kan je 4 overslaan.

Geplaatst:

Als je 't mij vraagt zijn alle 3 de games goed, maar op andere vlakken.

Grand Theft Auto Vice City is gewoon de bom qua muziek, en het sfeertje is ook prachtig meestal. De verhaallijn is wel wat makkelijkjes, en af en toe grappig.

Grand Theft Auto San Andreas, dat is gewoon een game met redelijke missies, wat moeilijker. Het is wel een ideale game als je wilt cheaten en als je veel wilt kunnen doen.

Grand Theft Auto IV is gewoon dé realismegame, vooral door 't oog voor detail voor de stad, en het nieuwe schadesysteem, waardoor de auto niet ontploft zodra je over de kop raakt. Weinig cheats, missies die wel wat moeilijker zijn dan die van Vice City en een goede, realistische storyline zorgen voor veel plezier... Totdat je 100% hebt :puh:

Geplaatst:

Eerst vond ik San Andreas goed.

Maar toen ik bij me neef GTA IV had gespeeld vond ik die het leukst.

Gta IV is zo Realistisch enzo. En ook leuk.

Geplaatst:
Eerst vond ik San Andreas goed.

Maar toen ik bij me neef GTA IV had gespeeld vond ik die het leukst.

Gta IV is zo Realistisch enzo. En ook leuk.

Ja maar dat heb je met alle GTA-spellen, dat is juist wat ik er mooi aan vind.

Je bent gewend aan GTA III en krijgt GTA VC in je handjes geduwt, je speelt 'm, vind 'm veel realistischer en alles is opnieuw vet gaaf enzo. Tijdje later komt GTA San Andreas, kopen en spelen. Wow wat gaaf, wow wat groot en wow wat veel. Dan komt GTA IV, en als je daaraan gewend bent en je gaat GTA San Andreas weer doen, krijg je zo'n gevoel van "wat is dit voor animatiezooi" :')

• 1 maand later...
Geplaatst:

GTA IV voor de details en graphics.

GTA III idem dito alleen heeft deze game meer details zoals regen druppels op je voorruit wanneer je in de wagen zit (cam).

Geplaatst:

Neem gta sa, daar kun je echt achterlijk veel modden enzo, de game is erg uitgebreid en er zijn heel veel dingen te doen.

Met gta4 was ik heel snel uitgekeken, als je het spel hebt uitgespeelt is het geen bal meer aan want je kan bijna niks.

Ik vind de sfeer van vc idd heel goed maar die van sa was ook heel goed, heel veel vrschillende sferen door elkaar heen.

Da map van sa is ook heel uitgebreid en c.a. 3 keer zo groot als die van vice city.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...