Jump to content

nieuwe DLC


yaell

Recommended Posts

weet iemand of je de nieuwe wapens en voertuigen van de aankomende DLC (the lost and damned) ook in het orginele spel kan gebruiken met niko enzo??

alvast bedankt

Dit is nog niet duidelijk. Het is wel bekend dat er nieuwe wapsne en voertuigen (motoren) kómen, maar aangezien je met een ander personage speelt: Johnny Klebitz, denk ik niet dat je ze met Niko kunt gebruiken..

Maar misschien ook wel hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het net zoiets is als bij de Sims 2 uitbreidingen: je kan de betreffende spellen (in dit geval 2) alléén appart spele. Ik kan natuurlijk fout zitte ^_^

Mvg, Dr.

En denk eraan: Caffaine is zeer verslavend! Eén kopje koffie per dag kan je verslaafd maken! :O :7

Bewerkt: door Dr.Caffeine
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het net zoiets is als bij de Sims 2 uitbreidingen: je kan de betreffende spellen (in dit geval 2) alléén appart spele. Ik kan natuurlijk fout zitte ^_^

Mvg, Dr.

En denk eraan: Caffaine is zeer verslavend! Eén kopje koffie per dag kan je verslaafd maken! :O :7

Hmm... Interressante vraag inderdaad, loop ik ook al een tijdje mee rond! :D Ik verwacht niet dat dé developer van het Sandbox genre wat wij allemaal zo waarderen het op dezelfde manier zal uitbrengen zoals bij de Sims gebeurd is. Dit zou namelijk afbreken aan de open gameplay van GTA, nietwaar?

Misschien kunnen we straks wel via het ingame menu van de GSM "character-hoppen", en pakt de game dan de storyline op van dat gekozen character. Dan houdt je de mogelijkheid open van wapens/voertuigen etc. en om de achievements van XBL ook met de andere personage te halen. Ik denk zelfs dat je Niko's storyline niet eens af hoeft te hebben om de DLC te spelen. Als de DLC namelijk Niko compleet zou overrulen, breekt dat af aan de game in mijn ogen. Ja, character-hoppen lijkt mij de toekomst!

In reactie op jouw altijd zo opvallend geplaatste waarschuwing: Ik weet het, en je waarschuwing komt te laat; Sinds ik een zoontje heb, draait mijn engine niet zonder koffie! :D I'm totally hooked, bro!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...