T-Designz Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Hallo mensen. Vraag 1: Ik zit met een HELE grote probleem. Ik heb alle troep (geformatteert) van mijn pc af gegooit en nu doet het geluid het niet :S. Ik heb alles al geprobeert (drivers geinstalleerd) maar het lukt niet. Ik heb deze tutorial gevolgt : http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=35643 Maar dat lukt ook niet. Mijn geluidkaart is : Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller. Er staat een gele bordje met een uitroepteken erin. Er staat bij problemen : Dit apparaat start niet. (Code 10) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Please help me! Vraag 2: Ik wil een home studio beginnen maar wie kan mij aanraden welke geluidskaart daar goed genoeg voor is want volgensmij is de ene die ik nu heb echt gaar. BVD - T EDIT: Googlen heb ik ook al gedaan maar zonder succes. Bewerkt: 17 december 2008 door T-Designz Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 voor een "home studio" raadt ik je een creative audigy x-fi aan, zijn heel veel verschillende van de x-fi, zou de music of gamer halen ( gamer heeft front-in connector wat wel fijn is ). Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb dezelfde geluidskaart, en er alleen gerotzooi mee . Heb je al in de BIOS gecontroleerd oftie wel aanstaat? Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik had vroeger op een oude pc, ook drivers nodig voor mijn moederbord. Na lange tijd heb ik deze drivers gevonden en ze werkten. Ik weet niet of ze voor jou zullen werken, maar het is in ieder geval het proberen waard. Ik heb het geupload via rapishare, het zijn maar drivers, dus niets illigaals aan http://rapidshare.com/files/175813917/GELUID.rar Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 cd van je moederbord erin gooien, daar staan vast de goede drivers op. En je kan nogeens kijken in je BIOS of die realtek HD niet heeft uit staan oid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.