lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb nu ook eindelijk het spel gekocht maar nu blijkt, ook al steek ik de cd erin, dat hij het gewoon niet leest. Er is volgens mijn laptop geen cd!!! Hoe kan ik dit probleem oplossen en wanneer komt die nieuwe patch uit?? Toshiba Personal Computer (Harman/Kardon) Classificatie 5.1 processor: Intel® Core 2 Duo CPU T9300@ 2.50 GHz 2.50 GHz geheugen: (Ram) 3070 MB type computer: 32 bits computersysteem Zeer bedankt, want het spel is wel te duur om weg te doen ward Bewerkt: 17 december 2008 door lectrofx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvv1992 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Hallo, ik heb nu ook eindelijk het spel gekocht maar nu blijkt, ook al steek ik de cd erin, dat hij het gewoon niet leest.Er is volgens mijn laptop geen cd!!! Hoe kan ik dit probleem oplossen en wanneer komt die nieuwe patch uit?? Toshiba Personal Computer (Harman/Kardon) Classificatie 5.1 processor: Intel® Core 2 Duo CPU T9300@ 2.50 GHz 2.50 GHz geheugen: (Ram) 3070 MB type computer: 32 bits computersysteem Zeer bedankt, want het spel is wel te duur om weg te doen ward Een laptop is meestal al niet zo geschik voor een spel. vooral niet voor zo'n groot spel. Maar dan zou die hem wel gewoon moeten lezen. hoe dat komt weet ik ook niet. Al via deze computer geprobeert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 heeft je laptop uberhaupt wel een dvd lezer? kan ik me bijna niet voorstellen met die processor maar je weet maar nooit, wat is btw je grafische kaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) heeft je laptop uberhaupt wel een dvd lezer? kan ik me bijna niet voorstellen met die processor maar je weet maar nooit, wat is btw je grafische kaart? (Andere zware spellen zoals Far Cry 2 gaan perfect.) ja, hoor ht heeft een dvd lezer, mijn grafische kaart is een ATI Mobility Radeon HD 3650. Wat bedoel je met via deze computer proberen? En Waar kan ik die patch downloaden of is hij e nog niet. En hoe. ward Bewerkt: 17 december 2008 door lectrofx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 GTA IV is veel zwaarder dan Far Cry 2, maar je kan kijken of de DVD beschadigd is. Kijk ook even of de DVD-lezer beschadigd is of vies is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 GTA IV is veel zwaarder dan Far Cry 2, maar je kan kijken of de DVD beschadigd is.Kijk ook even of de DVD-lezer beschadigd is of vies is. Ik denk dat dit mijn probleem is. Hij leest gewoon geen dvd's meer. Ik heb Saw ein gedaan: niets, ik heb een ander film er in gedaan weer niets. Dit zal dan mijn probleem zijn. Hoe dit zou komen wet ik niet, ik zal men laptop maar binnen brengen???!!! ward Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Hallo, Ik heb problemen met RGSC als ik gta wil starten. Ik krijg de foutmelding "RGSC werkt niet meer" Ik heb al 4x opnieuw geinstaleerd (1x zonder interneterbinding ook) Ik heb ook al appart RGSC geinstalleerd, maar werkt ook niet! Maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb windows Visa SP1 Hoe komt dit???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Hallo,Ik heb problemen met RGSC als ik gta wil starten. Ik krijg de foutmelding "RGSC werkt niet meer" Ik heb al 4x opnieuw geinstaleerd (1x zonder interneterbinding ook) Ik heb ook al appart RGSC geinstalleerd, maar werkt ook niet! Maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb windows Visa SP1 Hoe komt dit???? Kon je niet je eigen onderwerp kiezen, ik zit al genoeg in de sh*t. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Je hebt hier een eigen topic voor aangemaakt, waarom iemand anders' topic gebruiken? OT: Heb je al geprobeerd de lezer schoon te maken? anders is het misschien een optie een nieuwe DVD speler aan te schaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Je hebt hier een eigen topic voor aangemaakt, waarom iemand anders' topic gebruiken?OT: Heb je al geprobeerd de lezer schoon te maken? anders is het misschien een optie een nieuwe DVD speler aan te schaffen. Computer is pas 2maand oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Je hebt hier een eigen topic voor aangemaakt, waarom iemand anders' topic gebruiken?OT: Heb je al geprobeerd de lezer schoon te maken? anders is het misschien een optie een nieuwe DVD speler aan te schaffen. Ik vraagme af hoe je de lezer schoonmaakt zonder kapot te maken!:s:d en anders een nieuwe dvd speler maar hoeveel zou dat weer kosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headbanger007 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 't is een DVD, geen CD! heb je een DVD lezer zitten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 't is een DVD, geen CD!heb je een DVD lezer zitten? natuurlijk, anders kan ik het spel niet installere, hé! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 't is een DVD, geen CD!heb je een DVD lezer zitten? Er staat toch dvd multi recorder compact disc dvd dus ja normaal wel toch he is een Toshiba Satellite Harman/Kardon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lectrofx Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 't is een DVD, geen CD!heb je een DVD lezer zitten? natuurlijk, anders kan ik het spel niet installere, hé! Dat is niet tegen u ga op je eign topic weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.