-Simon- Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb een vraag, gaat niet echt over een missie, maar toch wel over gta. als hij hier niet thuishoort, verplaats hem dan maar Kan je nou wel of niet, samen met een vriend, op 1 console online spelen? op de doos staat wel co-op. Als het wel kan, kan iemand me dan stap voor stap uitleggen hoe ik daar kom, want mij lukt het niet Alvast bedankt! -Simon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johanvb Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 co-op staat hier voor samen spelen aan een missie en niet voor split screen. Je kan dus online co-op spelen wat inhoud dat je samenwerkt met iemand die op een andere pc/console online is om een missie te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 co-op staat hier voor samen spelen aan een missie en niet voor split screen. Je kan dus online co-op spelen wat inhoud dat je samenwerkt met iemand die op een andere pc/console online is om een missie te spelen. Áls het gwn met 2 spelers was zou het denk ik niet splitscreen zijn, maar gwn één scerm zoals in SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Simon- Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dus ik bijv. niet met mijn buurjongen, op mijn console samen gta spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dus ik bijv. niet met mijn buurjongen, op mijn console samen gta spelen? Neen dit zal niet gaan. Als je samen met iemand anders wilt gamen zal je elk een eigen console en TV moeten hebben hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.