Mesprit Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb dus een Playstation 3, met GTA IV Ben net verhuist, dus heb nog geen internet. Ik wil graag Troffeën krijgen met Gta, en op internet stond dat je er een nieuw atvontuur(laat ik het zo maar even noemen) voor moest starten. Dus ik deed dat, en ik doe de dingen die je moet doen voor Troffeën, maar ik krijg niks! Moet ik eerst een Patch downloaden ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Ik heb dus een Playstation 3, met GTA IVBen net verhuist, dus heb nog geen internet. Ik wil graag Troffeën krijgen met Gta, en op internet stond dat je er een nieuw atvontuur(laat ik het zo maar even noemen) voor moest starten. Dus ik deed dat, en ik doe de dingen die je moet doen voor Troffeën, maar ik krijg niks! Moet ik eerst een Patch downloaden ofzo? Ja dat klopt. Voor de PS3 zijn er een aantal patches uigegeven, waaronder voor de Trophies. Als ik het goed begrijp, heb jij die patch dus nog niet omdat je geen internet hebt en kun je de Trophies dus ook niet halen... Bewerkt: 17 december 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb dus een Playstation 3, met GTA IVBen net verhuist, dus heb nog geen internet. Ik wil graag Troffeën krijgen met Gta, en op internet stond dat je er een nieuw atvontuur(laat ik het zo maar even noemen) voor moest starten. Dus ik deed dat, en ik doe de dingen die je moet doen voor Troffeën, maar ik krijg niks! Moet ik eerst een Patch downloaden ofzo? Ja dat klopt. Voor de PS3 zijn er een aantal patches uigegeven, waaronder voor de Trophies. Als ik het goed begrijp, heb jij die patch dus nog niet omdat je geen internet hebt en kun je de Trophies dus ook niet halen... Oh oke bedankt Internet komt binnen 3 weken dus dat word wachten ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb dus een Playstation 3, met GTA IVBen net verhuist, dus heb nog geen internet. Ik wil graag Troffeën krijgen met Gta, en op internet stond dat je er een nieuw atvontuur(laat ik het zo maar even noemen) voor moest starten. Dus ik deed dat, en ik doe de dingen die je moet doen voor Troffeën, maar ik krijg niks! Moet ik eerst een Patch downloaden ofzo? Ja dat klopt. Voor de PS3 zijn er een aantal patches uigegeven, waaronder voor de Trophies. Als ik het goed begrijp, heb jij die patch dus nog niet omdat je geen internet hebt en kun je de Trophies dus ook niet halen... Oh oke bedankt Internet komt binnen 3 weken dus dat word wachten ... Eigenlijk een vraagje als je geen internet hebt hoe kan je dit dan posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Hij bedoelt waarschijnlijk een internetverbinding met zijn PS3 Mvg, koffie is slecht voor je, en doet niks aan je alertheid tenzij je verslaafd bent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Ik heb dus een Playstation 3, met GTA IVBen net verhuist, dus heb nog geen internet. Ik wil graag Troffeën krijgen met Gta, en op internet stond dat je er een nieuw atvontuur(laat ik het zo maar even noemen) voor moest starten. Dus ik deed dat, en ik doe de dingen die je moet doen voor Troffeën, maar ik krijg niks! Moet ik eerst een Patch downloaden ofzo? Ja dat klopt. Voor de PS3 zijn er een aantal patches uigegeven, waaronder voor de Trophies. Als ik het goed begrijp, heb jij die patch dus nog niet omdat je geen internet hebt en kun je de Trophies dus ook niet halen... Oh oke bedankt Internet komt binnen 3 weken dus dat word wachten ... Eigenlijk een vraagje als je geen internet hebt hoe kan je dit dan posten? Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Bewerkt: 17 december 2008 door Mesprit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Best ouderweds hè, ik denk idd niet dat je PS3 dat trekt, helaas. Nja, singelplayer is ook leuk! Als je maar niet verslaafd raakt aan koffie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Via telfoon?!?!? dat kan erg duur worden hoor...en waarom sluit je wel je pc aan via de telefoon maar niet je ps3??? heb je gelijk je patch.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Via telfoon?!?!? dat kan erg duur worden hoor...en waarom sluit je wel je pc aan via de telefoon maar niet je ps3??? heb je gelijk je patch.. Zijn er ook al patches voor de PS3 versie :O Had ik dat nou maar eerder geweten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Via telfoon?!?!? dat kan erg duur worden hoor...en waarom sluit je wel je pc aan via de telefoon maar niet je ps3??? heb je gelijk je patch.. Zijn er ook al patches voor de PS3 versie :O Had ik dat nou maar eerder geweten. Dat zeg ik toch. BTW Je koffie weetjes hoeven van mij niet hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Via telfoon?!?!? dat kan erg duur worden hoor...en waarom sluit je wel je pc aan via de telefoon maar niet je ps3??? heb je gelijk je patch.. Want dan moet ik eerst dat programma instaleren op m'n Playstation, en dat kan volgens mij niet? En het is niet duur, ik heb onbeperkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Via telfoon?!?!? dat kan erg duur worden hoor...en waarom sluit je wel je pc aan via de telefoon maar niet je ps3??? heb je gelijk je patch.. Want dan moet ik eerst dat programma instaleren op m'n Playstation, en dat kan volgens mij niet? En het is niet duur, ik heb onbeperkt. welk programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Via de telefoon Ik heb hem aangsloten op de computer. Het gaat erg langzaam, dus denk niet dat dat genoeg is voor Playstation? Via telfoon?!?!? dat kan erg duur worden hoor...en waarom sluit je wel je pc aan via de telefoon maar niet je ps3??? heb je gelijk je patch.. Want dan moet ik eerst dat programma instaleren op m'n Playstation, en dat kan volgens mij niet? En het is niet duur, ik heb onbeperkt. welk programma? Ik denk dat hij de Patch bedoeld? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.