Jump to content

systeem eisen


gta fan man

Recommended Posts

hi all,

Ik heb een vraag, het gaat dus over de systeem eisen, ik weet wat de minimalen systeem eisen zijn en ik heb getest of mijn laptop het aankan, hij geeft dus aan van niet, niet helemaal, problemen: CPU speed: 1,6MHz en gevraagd 1,8MHz(valt nog overheen te komen) en dan alleen nog mijn video kaart, ik heb een NVIDIA GeForce GO 6150 en ze vragen een NVIDIA 7900+. Dan nog me video RAM geheugen is 126MB en gevraagd 256MB. Mijn vraag is, zou ik gta op low details toch kunnen spelen met niet al te lage FPS? Ik ben namelijk best wel (zoals mijn naam het zegt) een gta fan, en ik wil het wel proberen maar ja het is nogal weg gegooid geld als die het niet doet. Wat zouden jullie denken?

Greetzz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste laptops die over de minimum requirements komen kunnen het spel nog niet eens fatsoenlijk draaien.

alleen laptops die een winkelprijs hebben van €3000,-+ kunnen het spel goed draaien.

GTA IV is vooral voor desktops. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste laptops die over de minimum requirements komen kunnen het spel nog niet eens fatsoenlijk draaien.

alleen laptops die een winkelprijs hebben van €3000,-+ kunnen het spel goed draaien.

GTA IV is vooral voor desktops. :puh:

Niet overdrijven met je €3000,-...één van €1500,- kan hem ook al wel draaien.

En trouwens....een PC/Laptop die nog maar net de minimum systeemeisen haalt, kan het spel vaak ook niet fatsoenlijk draaien, hoor :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...