Mr CJ Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb problemen met RGSC als ik gta wil starten. Ik krijg de foutmelding "RGSC werkt niet meer" Ik heb al 4x opnieuw geinstaleerd (1x zonder interneterbinding ook) Ik heb ook al appart RGSC geinstalleerd, maar werkt ook niet! ondertussen heb ik ook tal van andere progammas geistaleerd die op forums stonden (oa firefox, nieuwere internet explorer...) Maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb windows Visa SP1 Hoe komt dit???? Bewerkt: 18 december 2008 door Mr CJ Reageren
Mr CJ Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hallo,Ik heb problemen met RGSC als ik gta wil starten. Ik krijg de foutmelding "RGSC werkt niet meer" Ik heb al 4x opnieuw geinstaleerd (1x zonder interneterbinding ook) Ik heb ook al appart RGSC geinstalleerd, maar werkt ook niet! ondertussen heb ik ook tal van andere progammas geistaleerd die op forums stonden (oa firefox, nieuwere internet explorer...) Maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb windows Visa SP1 Hoe komt dit???? Reageren
Mr CJ Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Het probleem is min of meer opgelost! Als ermensen zijn die dit probleem ook hebben, moet je dit doen: Download een nieuwere gta op: http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/RSGSC/ en kies de full install Open dit bestand met winrar Klik op setup, en volg de instructies op je scherm Nu zie je terug dat "RGSC" bestandje, klik daarop en je kan spelen Mocht dit nog niet lukken (was ook in mijn geval) probeer het te openen langs : C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\1_1_3_0 Je kan dan nog wel niet online spelen!! Daarvoor met ikzelf nog verder zoeken op deze forum Moch iemand ht weten, laat het dan weten via dit topic Veel plezier Reageren
starfigther1 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 probeer deze link eens, bij mij werkte het perfect. het verwijderd RGSC zodat je het gewoon kunt spelen. met kleine beperkingen dan zoals misschien multiplayer? ik speel geen multiplayer dus moet je zelf maar proberen! Succses! http://games.softpedia.com/get/Patch/Grand-Theft-Auto-IV-Patch.shtml Hallo, Ik heb problemen met RGSC als ik gta wil starten. Ik krijg de foutmelding "RGSC werkt niet meer" Ik heb al 4x opnieuw geinstaleerd (1x zonder interneterbinding ook) Ik heb ook al appart RGSC geinstalleerd, maar werkt ook niet! ondertussen heb ik ook tal van andere progammas geistaleerd die op forums stonden (oa firefox, nieuwere internet explorer...) Maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb windows Visa SP1 Hoe komt dit???? Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 ten eerste slaat je post nergens op, ooit gehoord van patch 1.0.6? Ten tweede je hoeft geen topic van een half jaar te bumpen met een post die nutteloos is aangezien hij het al opgelost had Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Het is geen half jaar Tussen 20 december 2008 en 22 mei 2010 zit 1,5 jaar (of 2 jaar). Maar hier kan (denkik) een slotje op. Bewerkt: 22 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.