Jump to content

waarom geen 2de depot?


GunsNroses61

Recommended Posts

hallo mensen ik vraag me af waarom is er geen 2de depot nadat de 1de is afgebrand of vergis ik me nu heel erg. want het is wel een beetje raar dat roman wel taxi's naar je toe kan sturen terwijl er geen depot is.als hij er wel is kan iemand die dan op een snapmap laten zien? :D

Greetzz GunsNroses61

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik vraag me af waarom is er geen 2de depot nadat de 1de is afgebrand of vergis ik me nu heel erg. want het is wel een beetje raar dat roman wel taxi's naar je toe kan sturen terwijl er geen depot is.als hij er wel is kan iemand die dan op een snapmap laten zien? :D

Greetzz GunsNroses61

Ik heb nooit gechecked of ie er egt is, maar ergens in de storyline krijg je een telefoontje van Roman dat hij van de verzekering geld gekrege heeft en een nieuw depot heeft gekauft...

Mvg, koffie, genit, maar drink met mate. Want denk eraan! Je merkt pas dat je verslaafd bent als je er vanaf wil! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets noemen we hier in GTAforumland: Geduld.

Je zult inderdaad opeenduurt een telefoontje krijgen van Roman waarin hij verteld dat hij een nieuw Deport heeft.

Je zult vanaf dan ook in een zwarte Cavalcade worden opgehaald als je roman om een taxi vraagt.

En als je oplet, zullen de heren (niko en de taxi driver) in het gesprek het ook over de verbeterde taxi hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets noemen we hier in GTAforumland: Geduld.

Je zult inderdaad opeenduurt een telefoontje krijgen van Roman waarin hij verteld dat hij een nieuw Deport heeft.

Je zult vanaf dan ook in een zwarte Cavalcade worden opgehaald als je roman om een taxi vraagt.

En als je oplet, zullen de heren (niko en de taxi driver) in het gesprek het ook over de verbeterde taxi hebben.

Hij bedoeld wss de locatie...

Maar nee die is er idd niet, wel raar... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja heb me dat ook al zitten afvragen :duh:

Ik vind het eigenlijk wel jammer want nu kan ik Roman niet meer bellen voor een job als taxichauffeur.

ok je kunt me nu een saaie zak vinden maar ik vond het wel leuk om iemand te vervoeren van punt a naar b :puh:

En het liefst vanal vind ik is dat ze gewoon de normale taximissies (van de gele taxi's) terughalen in een of andere patch

want vond dat best plezant ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht altijd te menen dat hij van het verzekeringsgeld een nieuwe depot had gekocht. Ik kan me natuurlijk vergissen maar het lijkt me sterk dat ze die taxi's uit het niets laten komen, zou immers een beetje heel erg opvallend zijn als ze dat zouden doen. Verder maakt het me niet veel uit en je mag me natuurlijk verbeteren als ik het fout heb!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht altijd te menen dat hij van het verzekeringsgeld een nieuwe depot had gekocht. Ik kan me natuurlijk vergissen maar het lijkt me sterk dat ze die taxi's uit het niets laten komen, zou immers een beetje heel erg opvallend zijn als ze dat zouden doen. Verder maakt het me niet veel uit en je mag me natuurlijk verbeteren als ik het fout heb!

Ja dat klopt, maar wáár staat dat nieuwe depot? Dat is de vraag. Staat er een nieuw taxibedrijfje in Bohan, Alonquin, Dukes, ...? Nou ja volgens mij staat er nergens een nieuw gebouwtje dat voor Romans taxibedrijf moet dienen, maar ach.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...