Visser23 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Leuk dat de tutorial nog steeds wordt gebruikt! Ik zie hier mooie outcomes, altijd leuk om te zien. Bedankt voor het volgen van de tutorial en ik hoop dat jullie hier wat mee op zijn gestoken. Posts zijn natuurlijk nog steeds absoluut welkom! Reageren
MikeTouw Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Ik kan het bestand niet uitpakken er staat: Het bestand lightningbrushes1.abr is beschadigd. Wat nu? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Ik vind die brush niet in CS5? Ik heb hem wel gedownload en erin gezet maar hij is er niet. Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Heb je wel helemaal onderaan bij je brushes gekeken? Daar komen namelijk de nieuw toegevoegde brushes terecht. Klik to be sure. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Heb gekeken maar hij staat er echt niet. Misschien dat de versie van het bestand uitmaakt,in welke Photoshop heb jij dat gedaan? Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Alle brushes zouden moeten werken in iedere Adobe Photoshop versie volgens mij. Heb je je brushes wel opgeslagen in Adobe > Adobe PhotoshopCs5 > Presets > Brushes folder? Probeer het vanuit daar te loaden als dat eerder niet zo was. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 28 april 2011 Rapport Geplaatst: 28 april 2011 Dankjewel,ik heb het op het bestand met de rechtermuisknop gedrukt en dan openen met " Photoshop cs5 " nu staan ze er wel in. Goede tut btw! Reageren
Votair Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Mooie tutorial, ik ga vanmiddag ook eens aan de slag met PS Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Wauw. Nu weet ik eindelijk hoe ik een echte mooie Signature kan maken. En eerlijk gezegd snapte ik eerst helemaal niks van Photoshop, dankzij deze tutorial wel. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.