Jump to content

Ik hou van Holland verkocht aan China

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens Talpa is het een Europese producent nog nooit eerder gelukt een serieprogramma in deze lengte aan een Chinese zender te verkopen.

In China gaat de show begin februari 2009 in productie om vanaf begin maart in heel China op tv te worden uitgezonden. I Love My Country valt samen met de viering van het zestigjarig bestaan van de Volksrepubliek China.

De formule werd eerder al verkocht aan een groot aantal Europese landen en partijen in het Midden-Oosten.

Bron: Telegraaf

Wat denken jullie ? leuk volksvermaak of propaganda ? Ik denk dat laatste ik bedoel kom op zeg. het is daar haast een dictatuur en vooral de naam van het programma I love my country heeft iets patriottisch in zich. Zullen volgens mij allemaal vragen zijn over hoe geweldig China is. Wat is jullie mening erover ?

Geplaatst:

Talpa was toch falliet??

maar toch...Ik zie het al voor me...chineesjes met klompen aan tussen de koeien die een vraag over Jan Smit moeten oplossen :puh:...

(ja, ja, ik weet ook wel dat ze een chineze versie maken :puh: )

Geplaatst:
Talpa de tv zender bestaat niet meer. Maar de originele bedenker van dit programma is talpa.

o, dus zo steekt de vork in de hooi :puh:

Geplaatst:

Ik denk niet dat de Chinese overheid het toestaat als er enige vorm van kritiek voor komt in het programma, maar dat is denk ik ook niet de bedoeling van het programma. Tenminste, 'Ik hou van Holland' is ook niet een echt een passende titel voor een kritische blik op Nederland.

TV-formats worden trouwens wel een succesvol export product. ^_^

Geplaatst:
Ik denk niet dat de Chinese overheid het toestaat als er enige vorm van kritiek voor komt in het programma, maar dat is denk ik ook niet de bedoeling van het programma.

Het concept 'I love my country' gaat volgens mij erg serieus genomen worden in China.. ^^

Geplaatst:
Ik denk niet dat de Chinese overheid het toestaat als er enige vorm van kritiek voor komt in het programma, maar dat is denk ik ook niet de bedoeling van het programma. Tenminste, 'Ik hou van Holland' is ook niet een echt een passende titel voor een kritische blik op Nederland.

TV-formats worden trouwens wel een succesvol export product. ^_^

Als het daar net zo'n debiel programma wordt als dat hier

is, mogen ze van mij die producent ook al afschieten.

Ik hoop dat China nog eens hun geld komt terugvragen.

Why? Omdat het echt een CENSUUR programma is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...