Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Hallo, Ik speel het spel 10 minuten en krijg dan de melding gta4 reageert niet meer? Hebben meer mensen hier last van? Of weet iemand hoe ik dit op moet lossen..... Heb wel de patch en laatste drivers van nvidia :S Of is er al iets bekend over een nieuwe patch van Rockstar? met vriendelijke groet, houthakker21 Bewerkt: 18 december 2008 door Houthakker21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Wat zijn je systeem specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Amd athlon 64 x2 Dual core processor 5000+ 2,60ghz Ram 2,00 GB NVIDA 8800 GTS 512 Windows vista 32 bit service pack 1 Opzich draait GTA wel goed, alleen zonde van anti alias! Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Probeer zoveel mogelijk applicaties te beëindigen voor je in het spel gaat. Als dat niet werkt probeer het spel opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Probeer zoveel mogelijk applicaties te beëindigen voor je in het spel gaat.Als dat niet werkt probeer het spel opnieuw te installeren. Ok is dit een veelvoorkomend probleem? En is rockstar van plan met een patch te komen die dit kan verhelpen? Bedankt Houthakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Om eerlijk te zijn ben je de eerste van wie ik hoor van dit probleem, maar ik denk wel dat dit zou moeten werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Nou weet ik het ook niet meer hoor, ik had tijdens het spelen wel Live messenger aanstaan..... Nu heb ik een paar minuten geleden live messenger afgesloten..... Start gta opnieuw, en nu laat die het na een paar seconden al zien dat GTA niet meer reageerd........ Snap er niets van! Iemand een idee waar het nog meer aan kan liggen ? Houthakker21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Opnieuw proberen te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Ja... Maar dat duurt ook weer lang, wat moet er tijdens de installatie dan fout zijn gegaan een paar uur geleden ? Bewerkt: 17 december 2008 door Houthakker21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Misschien een foutje in de data, opnieuw proberen kan geen kwaad. Heb je trouwens al patch 1 gedownload? EDIT: En de nVidia video drivers? Bewerkt: 17 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Ja heb ik beide geinstalleerd............... Maar daarna computer niet opnieuw opgestart..... zou dus kunnen zijn dat die het nu wel doet.... ff proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Dat zou ook nog kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houthakker21 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Vooralsnog blijft die het gewoon doen........ Andere vraag: Als je met een auto rijdt, dan draait de camera in bochten automatisch mee? Is er geen optie om dit uit te schakelen? Of moet je de muis ook gebruiken tijdens het rijden ? Ik vind het erg verwarrend............ Houthakker Bewerkt: 17 december 2008 door Houthakker21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Ikzelf gebruik altijd mijn muis tijdens het rijden Maar opnieuw installeren kan het probleem misschien verhelpen. Bewerkt: 17 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.