---Elias--- Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Een anonieme bron beweert dat de PS3 Slim rond Pasen 2009 in de winkels zal liggen. De anonieme bron is waarschijnlijk een insider van Sony. Deze anonieme bron beweert tevens dat de onderdelen voor deze nieuwe versie van de PS3 al zijn ontworpen en klaar zijn voor fabricage. Ook deed hij een uitspraak over de prijs. De PS3 Slim zal volgens de bron rond de 300 dollar gaan kosten. Ondanks dat deze uitspraken allemaal geruchten zijn is het zeker mogelijk. Een tijdje geleden deden de geruchten namelijk al de rondte dat er een prijsverlaging voor de PS3 in maart zou komen. De eerste geruchten voor een PS3 Slim begonnen al een eigen leven te leiden vanaf het begin van het jaar. Ondanks dat dit allemaal goede argumenten zijn kan je ook stellen dat de slim versie van de PS2 pas na 4 jaar uit kwam. Sony zelf wil niet reageren op het bovenstaande gerucht. Zo zou misschien een ps3 slim er uitzien (niet zeker) Er was ook al een compactere versie van de ps2 (daar kan men het wat mee vergelijken) Reageren
Rullez Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Het gaat hier enkel om een gerucht, dus niks is nog zeker. Verder zijn die screens die jij gebruik al bijna een jaar oud. Dus het is nog even afwachten, overigens vind ik die screens niet eens zo mooi. Geef mij maar de PS3 FAT. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Dat gaan ze waarschijnlijk nog wel doen hoor. Tot nu toe heeft Sony nog geen één playstation gemaakt waar ze later geen kleinere versie van uitbrengen. Met vervolgens een verhaaltje over paar nutteloze nieuwe functies. Het enigste waarom ze dat doen is om software piraterij tegen te gaan. Zoals met de psp slim and lite. Ze zorgden er voor dat je niet onder de 2.70 kon komen om via 1.50 je psp om te bouwen. (leuk feit dat team M33 drie dagen na in was geslaagd de slim and lite om te bouwen, owned sony) Het zelfde gelt voor de ps2. Het moederboord werd in de kleinere versie zodanig aangepast dat de mod chips voor de dikke ps2 niet meer paste. Ik denk alleen wel dat Sony nog wel een paar jaartjes wacht met een kleine versie. Aangezien de ps3 tot nu toe nog niet om te bouwen is. Als er een maal softmods/modchips voor de ps3 op de markt komen, dan duurt het waarschijnlijk niet lang meer tot de kleinere ps3. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Waarom zou je in godsnaam de PS3 Slim uitbrengen in het kader van de piraterij, als die er niet is? Overigens zijn dat soort wijzigingen gewoon kansloos, aangezien het ze nog nooit gelukt is bij vroegere consoles om de piraterij te stoppen, zelfs niet een klein beetje. Ik hoop dat de screens niet officieel zijn, want hij is gewoon ugly. Reageren
Hayte Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 die pics zijn waar nep, lijkt net op een PS3/Wii mix... Reageren
Pietpower Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 die pics zijn waar nep, lijkt net op een PS3/Wii mix... ja volgens mij ook gewoon een photoshop **** denk ik Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Dit is fake volgens mij. :S En ik zie ook geen USB-poorten aan de voorkant. Bewerkt: 26 december 2008 door End Of The Riot Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ja, ik had er ooit al eens wat over gehoord. Volgens mij word deze PS3 kleiner en compacter. Met misschien meer geheugen ingebouwd. Het is nog maar een gerucht dus we weten het nog niet zeker. ´t zal zeker leuk zijn voor de PS3 liefhebbers maar kwa gamen maakt het niet uit. Het blijft hetzelfde, dus echt iets nieuws is het nou ook weer niet. Nu hopen dat er een mooi prijsje aan hangt.. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Stel je voor als je een Wii hebt, stop je telkens je cdtjes in de verkeerde omdat ze gewoon op elkaar lijken . En die PS3 slim is lelijk. Ik hou het liever bij me papzak PS3. Reageren
Dvt Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Het schijnt dat dit ook gaat gebeuren met de Xbox. Dat hij kleiner wordt en minder lawaai gaat maken... Reageren
FerryN Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Het schijnt dat dit ook gaat gebeuren met de Xbox. Dat hij kleiner wordt en minder lawaai gaat maken... Waarom denkt MS niet voor zichzelf, telkens ideeën van Nintendo en Sony inpikken? Dat minder lawaai dinges mag wel, de mijne maakt een hoop herrie :O. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dit is fake volgens mij. :SEn ik zie ook geen USB-poorten aan de voorkant. als dit het echt zo zijn is het nog maar een versimpelde versie ervan ze gaan natuurlijk geen extra moeite er voor doen als hij uiteindelijk word afgewezen... Reageren
FerryN Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dit is fake volgens mij. :SEn ik zie ook geen USB-poorten aan de voorkant. als dit het echt zo zijn is het nog maar een versimpelde versie ervan ze gaan natuurlijk geen extra moeite er voor doen als hij uiteindelijk word afgewezen... En misschien zitten ze nu wel op de bovenkant ipv. voorkant. Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dit is fake volgens mij. :SEn ik zie ook geen USB-poorten aan de voorkant. als dit het echt zo zijn is het nog maar een versimpelde versie ervan ze gaan natuurlijk geen extra moeite er voor doen als hij uiteindelijk word afgewezen... En misschien zitten ze nu wel op de bovenkant ipv. voorkant. Eerder aan de achterkant lijkt mij toch zo. En volgens mij zie ik toch echt een Wii met een plaat erop geplakt hoor... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Dat er een kleinere PS3 komt dit jaar is al lang (bijna) zeker: Sony gaat in Nieuwe PS3's 45 nm proccesoren stoppen in plaats van 65 nm (ik kan het mis hebben ). Er komt in iedergeval een kleinere proccesor in. En dan denk je: Die ene paar nanometer: wat scheelt dat nou? Nou heel veel! Ze verbruiken namelijk minder stroom en maken minder warmte, waardoor er gelijk een keinere PS3 kan komen, omdat er een gedeelte van het ''luchtgedeelte'' kan worden verwijdert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.