Rullez Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Dat er een kleinere PS3 komt dit jaar is al lang (bijna) zeker: Sony gaat in Nieuwe PS3's 45 nm proccesoren stoppen in plaats van 65 nm (ik kan het mis hebben ).Als ik het goed heb zit de 65 nm alleen in de 60GB versie en niet in de 40 en 80 GB versie. Sowieso is eventuele info neerzetten zonder bron redelijk ongeloofwaardig... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Dat er een kleinere PS3 komt dit jaar is al lang (bijna) zeker: Sony gaat in Nieuwe PS3's 45 nm proccesoren stoppen in plaats van 65 nm (ik kan het mis hebben ).Als ik het goed heb zit de 65 nm alleen in de 60GB versie en niet in de 40 en 80 GB versie. Sowieso is eventuele info neerzetten zonder bron redelijk ongeloofwaardig... Wel die tekst is zeker waar. Maar die afbeeldingen heb ik zo maar even 'gegoogelt'. Maar ik heb er ook bij geschreven bij die afbeelding 'niet zeker'. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Dat er een kleinere PS3 komt dit jaar is al lang (bijna) zeker: Sony gaat in Nieuwe PS3's 45 nm proccesoren stoppen in plaats van 65 nm (ik kan het mis hebben ).Als ik het goed heb zit de 65 nm alleen in de 60GB versie en niet in de 40 en 80 GB versie. Sowieso is eventuele info neerzetten zonder bron redelijk ongeloofwaardig... Wel die tekst is zeker waar. Maar die afbeeldingen heb ik zo maar even 'gegoogelt'. Maar ik heb er ook bij geschreven bij die afbeelding 'niet zeker'. Ik had het niet over jou tekst, maar over de tekst van gta master 1. Waarom denk je anders dat er een quote in mijn tekst zat.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.