XRaver Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 hoi! ik heb gta4 geinstalleerd en het werkt prima met singel player zelfs als ik alles op high speel maar zodra ik ingame ben en multiplayer inga gaat het ineens heeeeeeel traag en zodra ik een game join blijft het super traag en krijg ik daarna een melding dat me pc te sloom is mijn pc amd athlon64 x2 dualcore 3.2gighz 4gig ddr2 geheugen ati hd 4850 videokaart asus mobo am2 600watt voeding heb al xp opnieuw geinstalleerd alles getweaked no pagefil ingesteld op weinig processen gedraait maar niks werkt het blijft gewoon kut lopen :x iemand enig idee hoe ik dit oplos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Je kan dit voortaan beter hier plaatsen. Maar misschien ligt het gewoon aan je internet, dat die traag is. Als single-player het vlekkeloos doet, en online niet, dan denk ik niet dat het aan je PC ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XRaver Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 ik heb de duurste ziggo pakket ;x download met 2.2 mb per sec :\ kan het ook aan het geheugen liggen? ik heb wel 4 gig geheugen maar het is meer 266 mhz per 1gig geheugen + het is merkloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XRaver Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 oplossing windows xp eraf gooien en dan windows vista erop + nieuwe geheugen 800mhz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.