lolz998 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 hallo, Ik heb net gta 4 gekocht en geinstalleerd, als ik het opstart en speel staan bijna graphics op het laagste en als ik ze wil veranderen kan ik de beeldresolutie, texture quality en vieuw distance niet aanpasse (ze staan allemaal op het laagst) hoe moet ik dit oplossen? mij pc specificaties zijn: - INTEL CORE 2 QUAD 2,4 GHZ - NVIDIA GEFORCE 8600 GT 256MB - 3072 MB RAM - 500 GB HARDE SCHIJF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Ik denk omdat je videokaart gewoon niet meer aankan, 256MB is ook niet heel veel. Onderaan het Graphic instelscherm zie je hoeveel Gta nodig heeft van je Videokaart, bij jou staat er waarschijnlijk: 234/256. Gta IV wil niet hoger dan 256 MB gaan, dus kun je de graphics niet hoger instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 256mb is ongeveer genoeg voor een 17 inch monitor die meestal tot rond de 1200x1025 maar ook niet hoger gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Normaal kan je dit probleem oplossen door simpelweg de nieuwste drivers van je videokaart te installeren, én de nieuwste patch van GTA IV te installeren, die je hier kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolz998 Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 dat heb ik al gedaan maar het verschilt niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paultje94 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 ik heb he zelfde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamehater Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan. Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan. Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft. SLI word niet ondersteund mijn vriend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamehater Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan. Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft. SLI word niet ondersteund mijn vriend. Ja en? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Je hoeft niet zo uit te vallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan. Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft. SLI word niet ondersteund mijn vriend. Ja en? ja en heb je dus niks aan je 2e kaart? die tevens maar 8x pci gaat draaien door SLI dus nog slomer ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paultje94 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Je hoeft niet zo uit te vallen dat jij nou zo een mongool bent dat allemaal spullen gaat kopen voor een spel. DIT LIGT NIET AAN DE PC MAAR AAN HET SPEL!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Je hoeft niet zo uit te vallen dat jij nou zo een mongool bent dat allemaal spullen gaat kopen voor een spel. DIT LIGT NIET AAN DE PC MAAR AAN HET SPEL!!!!!! Houden we het even netjes, knul? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paultje94 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 ziet dat er zo uit??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.