Jump to content

GTA IV: kan graphics niet instellen

lolz998

Recommended Posts

hallo,

Ik heb net gta 4 gekocht en geinstalleerd,

als ik het opstart en speel staan bijna graphics op het laagste en als

ik ze wil veranderen kan ik de beeldresolutie, texture quality en vieuw distance niet aanpasse (ze staan allemaal op het laagst)

hoe moet ik dit oplossen?

mij pc specificaties zijn:

- INTEL CORE 2 QUAD 2,4 GHZ

- NVIDIA GEFORCE 8600 GT 256MB

- 3072 MB RAM

- 500 GB HARDE SCHIJF

Delen op andere websites

Ik denk omdat je videokaart gewoon niet meer aankan, 256MB is ook niet heel veel. Onderaan het Graphic instelscherm zie je hoeveel Gta nodig heeft van je Videokaart, bij jou staat er waarschijnlijk: 234/256. Gta IV wil niet hoger dan 256 MB gaan, dus kun je de graphics niet hoger instellen.

Delen op andere websites

Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan.

Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft.

Delen op andere websites

Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan.

Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft.

SLI word niet ondersteund mijn vriend.

Delen op andere websites

Ja en?

Delen op andere websites

Ja en?

ja en heb je dus niks aan je 2e kaart? die tevens maar 8x pci gaat draaien door SLI :) dus nog slomer ook.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...