Jump to content

GTA IV: kan graphics niet instellen

lolz998

Recommended Posts

Ja ik kan me voorstellen dat mensen gefrustreerd raken, totaal geen hulp, je hebt er 60 eurie voor neergeteld voor iets waar je al een half jaar lang op wacht en dan krijg je bagger...

Je kan met een trucje wel je instellingen opschroeven. Of je game soepeler gaat lopen, dat is de vraag ;)

Rechtermuisknop op je gta snelkoppeling, eigenschappen. Bij doel achter wat er al staat iets toevoegen: -norestrictions

Dan ok drukken en opstarten van die snelkoppeling. Krijg je dan eerst een social club schermpje met een grote play knop, niet op play drukken, maar nogmaals op je snelkoppeling drukken.

Veel succes :)

Delen op andere websites

Je hoeft niet zo uit te vallen :erm:

dat jij nou zo een mongool bent dat allemaal spullen gaat kopen voor een spel. DIT LIGT NIET AAN DE PC MAAR AAN HET SPEL!!!!!!

Wat een aggresieve kindjes op het gta forum de laatste tijd! Aan de andere kant kan ik ze ook wel weer begrijpen, het is ook allemaal erg moeilijk. Voortaan is het misschien beter als je even op de achterkant van het hoesje naar de systeemeisen kijkt, Reviews leest en daarop je mening baseert voordat je hier gaat lopen schelden? en, onthoud dat de Minimum eisen meestal ook echt het ABSOLUTE minimum zijn, en je beter tussen minimum en recommended in kan zitten, maar het liefst natuurlijk hoger.

Aan de andere kant heeft hij ook gelijk, het ligt inderdaad niet aan de computer, maar aan het spel zelf. Bij sommige mensen met een dikke quadcore en een 280GTX zijn er ook problemen, dat kan dus absoluut niet aan de computer liggen. Zelfs in het filmpje waarin rockstar de PC editie vergelijkt met de XBOX editie kun je zien dat zelfs op hun pc de framerate erg laag ligt, met vele haperingen

@ RyanEnC, In plaats van hem op te fokken, kun je hem beter goede adviezen geven, Door middel van dit "Opfokgedrag" gooi je je eigen glazen in, omdat dit gedrag bij veel mensen niet gewaardeerd wordt.

@Blackhawkdesign, Kijk, dat noem ik nou is een goede, helpende reactie. Daar kan Ryan nog wel wat van leren, in plaats van de computer wijsneus uit te gaan hangen.

Bewerkt: door nebu147
Delen op andere websites

Dit is geen "probleem". Je kan de settings gewoon niet hoger zetten omdat je videokaart dat niet aan kan.

Hou nou toch eens op met die onzin ik heb twee Nvidia 7900 kaarten in SLI met 1024 MB geheugen en ik kom ook niet hoger dan 800 x 600. Dit is gewoon een heel erg slecht afgewerkt spel waar zo'n beetje de halve wereld last van heeft.

SLI word niet ondersteund mijn vriend.

dagt het wel ik zelf heb de Asus Radeon HD 4870X2 Tri-Fan 2048 MB, PCI-e 16x kaart en kan bijna alles op 100% op 1 balkje na en het beeld blijft sucks zelf na die ati update gta4 pc is egt klote afgewerkt wat je blijft een spikkelregen van blokjes zien verschijnen duss :?:ch:

:bier: tot gta

Delen op andere websites

@ RyanEnC, In plaats van hem op te fokken, kun je hem beter goede adviezen geven, Door middel van dit "Opfokgedrag" gooi je je eigen glazen in, omdat dit gedrag bij veel mensen niet gewaardeerd wordt.

@Blackhawkdesign, Kijk, dat noem ik nou is een goede, helpende reactie. Daar kan Ryan nog wel wat van leren, in plaats van de computer wijsneus uit te gaan hangen.

Krijg ik weer de schuld, juist.

Ga eens het hele topic doorlezen voordat je iemand beschuldigd

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...