fdrums Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 waarom staan de vindplaatsen er niet bij op wikigta? Reageren
Bijtje Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Welke vindplaatsen??? Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 GTA IV is nog niet zo heel erg lang uit, en het is gewoon veel werk om alle vindplaatsen te krijgen, hoop dat je daar ook begrip voor hebt. Weet zeker dat ze er wel hard mee bezig zijn, vooral omdat de PC versie nu uit is, is het een stuk makkelijker te verwezenlijken door screenshots en dergelijke te kunnen maken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 WikiGTA heeft al vele vindplaatsen op de site staan. Denk aan alle wapens, body armor, first aid kits, flying rats, ... Echter heeft GTA IV maar enkele vaste vindplaatsen voor voertuigen, en deze zijn moeilijk te vinden. Deze vindplaatsen zullen dus ook zo snel mogelijk komen. Reageren
Kalkoenman Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) hier heb je er alvast 1: cognoscenti --> bij jimmy pegorino voor de deur Bewerkt: 11 januari 2009 door Kalkoenman Reageren
FGras Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Een paar maand geleden werd tegen mij gezegd dat ze er mee bezig waren en dat het snel op de site zou komen. Als ik nu weer kijk staat het er nog steeds niet op. nog geen 1 auto Reageren
Svenie Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ben ik blij dat we op WikiGTA hebben stilgezeten, anders kon ik niet leven met het feit dat dit voor de zoveelste keer is gepost. [/sarcasm] Nostalgie: heb geduld, het komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.