Dastard Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik weet niet wat de afmetingen enzo zijn, maar wilt iemand een persoonlijke foto uit deze afbeelding maken: klik, met Dastard in de linkeronderhoek. BTW, ik weet die afmetingen niet. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Als je dit lijstje nou overneemt word je een stuk sneller geholpen, geloof me! [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Dat maak ik snel wel even. De afmetingen van een persoonlijke foto zijn max. 150x150 en 100 kB. Tadaa: Bewerkt: 18 december 2008 door Hanneswasco Reageren
Dastard Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Zou je er nog Dastard in de linkeronderhoek willen zetten in GTA IV stijl alstublieft Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Het spijt me zeer, oh edele heer. Zie hier: Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Het spijt me zeer, oh edele heer. Zie hier: Dit kon ik zelfs xD Het grote geheim:De kunst van tekst op een standaart plaatje zetten [/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.